اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

آخرین جزئیات پرونده قضایی برای پروژه‌های زیرگذر و روگذر در گرگان

شهردار گرگان در خصوص آخرین جزئیات پرونده قضایی پروژه‌های روگذر و زیرگذر و پروژه فرهنگسرا گفت: شهرداری در پروژه زیرگذر و روگذر در مرحله بدوی محکوم شده و در پرونده فرهنگسرا پرونده قضایی علیه مدیران وقت شهرداری در حال رسیدگی است.

آخرین جزئیات پرونده قضایی برای پروژه‌های زیرگذر و روگذر در گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا دادبود ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در خصوص آخرین جزئیات پرونده قضایی تشکیل شده برای پروژه‌های روگذر، زیرگذر و مهمانسرای ساخته شده توسط شهرداری گرگان و تخلف مدیران سابق شهرداری در این پروژه‌ها اظهار کرد: در پروژه‌های زیرگذر دخانیات و روگذر بهارستان شرکتی این پروژه‌ها را انجام داده که در زمان پایان پروژه، در پرداخت‌های مالی، اداره‌کل بازرسی استان بخشی از پرداختی‌ها را مورد اشکال دانست و اعلام کرد اضافه پرداختی انجام شده است.

وی ادامه داد: این موضوع به صورت رسمی به شهردار وقت اعلام شد و شهردار وقت با نظر اداره‌کل بازرسی صورت وضعیت‌ها را اصلاح کرد و با صورت وضعیت قطعی پرداختی‌ها را انجام داد.

شهردار گرگان تصریح کرد: شرکت مربوطه پیگیری‌های زیادی انجام داد و در نهایت پیمانکار در دادگاه از شهرداری شکایت کرد و دادگاه بدوی شهرداری گرگان را بیش از 30 میلیارد تومان محکوم کرد.

دادبود در خصوص پروژه فرهنگسرا، بیان کرد: این پروژه به دلیل ورود سازمان بازرسی به موضوع متوقف شد و زمانی که من آمدم مذاکراتی انجام شد و در سال 1396 لایحه‌ای را به شورا ارائه داد که پس از تصویب شورا لایحه در فرمانداری رد شد.

وی اضافه کرد: با توجه به اختلاف‌های زیاد در پرونده طی جلسات فشرده در سال 1398 در خصوص این پروژه به نتیجه رسیدیم و پیمانکار قول داده تا شهریور ماه امسال پروژه را تحویل خواهد داد.

شهردار گرگان در خصوص پرونده قضایی این پروژه گفت: سازمان بازرسی براساس گزارش تهیه شده شکایتی را بر علیه مدیران وقت شهرداری مطرح و در حال رسیدگی در مراجع قضایی است.

دادبود بیان کرد: این شکایت بر علیه مدیران وقت شهرداری به دلیل اقدامات انجام شده مطرح رسیدگی است.

انتهای پیام/83004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول