اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مسئولان ورزشگاه آزادی: تهیه تونل ضد عفونی به عهده میزبان است /استقلال هم خودش تونل تهیه کرد

مجهز نبودن بزرگ ترین مجموعه ورزشی کشور به تونل ضد عفونی کننده برای ورود اعضای تیم ها و عوامل برگزاری سبب شد مدیر تیم پرسپولیس به این موضوع معترض شده و آن را خلاف پروتکل های بهداشتی بداند.

مسئولان ورزشگاه آزادی: تهیه تونل ضد عفونی به عهده میزبان است /استقلال هم خودش تونل تهیه کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجهز نبودن ورزشگاه آزادی به  عنوان محل برگزاری بازی های تیم ملی و یکی از مهم ترین ورزشگاه های آسیا در روزهای اوج شیوع ویروس کرونا به تونل ضد عفونی کننده جزء موارد عجیبی است که پیروانی و سایر مسئولان باشگاه پرسپولیس را برای تجهیز ورزشگاه آزادی به تونل آن هم در فاصله کمتر از ۷ ساعت به دیدار با شاگردان مهرداد کریمیان به تکاپو انداخته است.

البته در این میان باید مدیران سازمان لیگ هم نسبت به این موضوع پاسخگو باشند که چگونه امکان دارد با وجود مجهز بودن تمام ورزشگاه های میزبان بازی های لیگ برتر به تونل ضدعفونی کننده، ورزشگاه آزادی از این تونل محروم مانده است.

گویا مسئولان مجموعه ورزشی آزادی اعتقاد بر این دارند که طبق پروتکل های بهداشتی، تهیه تونل ضد عفونی کننده برای ورزشگاه ها در اختیار تیم میزبان است و در دیدار قبلی استقلال با سایپا هم باشگاه میزبان یعنی استقلال این تونل را فراهم کرد اما در نهایت اگر باشگاه پرسپولیس تونل ضدعفونی کننده به داخل ورزشگاه نیاورد، مسئولان ورزشگاه آزادی از تونل هایی که در ورزشگاه وجود دارد، برای دیدار شاگردان یحیی گل محمدی با تیم شاهین استفاده می کنند.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول