اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

کهگیلویه و بویراحمد در وضعیت هشدار کرونا/ابتلای حدود 2 هزار نفر به کووید 19

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به 20 مورد مرگ کرونایی در استان گفت: تاکنون کمتر از دو هزار نفر در استان به کرونا مبتلا شدند.

کهگیلویه و بویراحمد در وضعیت هشدار کرونا/ابتلای حدود 2 هزار نفر به کووید 19

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، طبق اعلام وزارت بهداشت استان‌های اصفهان، همدان، زنجان ، کرمان، خراسان شمالی به همراه استان کهگیلویه و بویراحمد و تهران و البرز در وضعیت هشدار بیماری کرونا قرار گرفتند و زنگ خطر کرونا در این استان‌ها بیش از پیش به صدا درآمد.

به همین منظور نشست ستاد استانی مقابله با کرونا پیش از ظهر امروز در سالن دولت استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد و یزدان‌پناه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی از افزایش چشمگیر مبتلایان به این ویروس خطرناک خبر داد و بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی تأکید کرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه کمتر از دو هزار نفر در استان به این بیماری مبتلا شدند، گفت: در حال حاضر روزانه بین 20 تا 30 درصد نمونه‌های دریافتی در سطح استان مثبت اعلام می‌شوند.

این مسوول با اشاره به اینک 38 بیمار قطعی کرونایی در بخش بستری هستند، عنوان کرد: احتمال ورود استان به پیک بالای کرونا وجود دارد لذا به مردم توصیه می‌کنیم نکات بهداشتی را رعایت کنند.

یزدان‌پناه با بیان اینکه از ابتدای نمونه گیری کرونا تاکنون 718 مورد قطعی مبتلا به کرونا شناسایی شده، افزود: 50 درصد مبتلایان به کووید 19 روز گذشته مربوط به شهرستان گچساران بود.

وی با اشاره به 20 مورد مرگ ناشی از کرونا گفت: روز گذشته یک مورد مرگ مشکوک گزارش شد که پس از انجام آزمایشات نتیجه نهایی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/82024/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول