اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

اسامی برندگان پویش «هم صدای آسمان» اعلام شد+فیلم

مرکز موسیقی انقلاب اسلامی (مأوا) در قالب تولید و انتشار یک نماهنگ اسامی برندگان پویش «همصدای آسمان» را منتشر کرد.

اسامی برندگان پویش «هم صدای آسمان» اعلام شد+فیلم

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس، مرکز موسیقی انقلاب اسلامی (مأوا) در قالب تولید و انتشار یک نماهنگ اسامی برندگان پویش «همصدای آسمان» را منتشر کرد.

اسامی برندگان پویش «همصدای آسمان» در قالب تولید یک نماهنگ که از شبکه «کودک» سیما پخش می‌شود، منتشر شد.

در توضیح این نماهنگ آمده است:

«در ماه مبارک رمضان تعداد ۳ هزار ۷۸۰ ویدئو از اذان گفتن نوجوانان در پشت بام‌ها و بالکن‌ها و حتی اماکن عمومی مثل مترو در پویش همصدای آسمان دریافت شد.

در پویش هم صدای آسمان علاوه بر پخش روزانه ویدئوهای ارسالی مخاطبان از شبکه پویا و فضای مجازی، به قید قرعه تعداد ۱۰ جایزه ۱۰ میلیون ریالی به شرکت کنندگان تقدیم کرد.»

مرکز موسیقی «مأوا» همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان پویش موسیقایی «همصدای آسمان» را برای گروه سنی نوجوانان راه اندازی کرد. به گفته دست اندرکاران «مأوا» کمپین هم صدای آسمان فرصت بزرگی برای یک صدایی نوجوانان در حفظ یکی از مهمترین نمادهای آئینی است.

در توضیحات تکمیلی این پویش آمده است: «مرکز موسیقی ماوا با توجه به اهمیت موضوع برپایی نماز مصادف با فرارسیدن ماه مبارک رمضان برای ایجاد همبستگی و جبران خلاء تجمعات دینی و مذهبی از نوجوانان و حتی کودکان دعوت کرده بود تا به پشت بام‌ها و بالکن‌ها رفته و هم صدای آسمان نوای ملکوتی اذان سر دهند.

کمپین همصدای آسمان در نظر داشت تا علاوه بر پخش روزانه ویدئوهای ارسالی مخاطبان از شبکه پویا و فضای مجازی، تعداد ۱۰ جایزه ۱۰ میلیون ریالی به قید قرعه به شرکت کنندگان تقدیم کند. در این راستا خانواده‌ها فیلم اذان گفتن فرزندان خود را می‌توانستند از طریق فضای مجازی ارسال کنند.»

در ادامه می توانید نماهنگ را تماشا کنید:

 

 

********************

آغاز معرفی مهارت آموزان به آزمون های جامع و ادواری در سامانه آزمون هنر

مراکز مهارتی بخش فرهنگ وهنر ارتاریخ  ۱۴ تیرماه  تا ۲۸ تیرماه جاری می توانند با مراجعه  به  سامانه  آزمون  هنر   به  نشانی  www.azmoonehonar.ir برای معرفی مهارت آموزان خود به آزمون مهارت آموزان سال تحصیلی ۹۹-۹۸ اقدام کنند.

به گزارش  روابط عمومی  دفتر برنامه ریزی و  آموزش های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همچنین داوطلبان آزمون ادواری از تاریخ ۱۴تیرماه  تا  ۱۱ مردادماه می توانند در سامانه آزمون هنر به نشانی فوق  ثبت نام کنند.

دومین آزمون جامع سال تحصیلی ۹۹-۹۸  و سی و یکمین  آزمون ادواری مهارتی بخش فرهنگ وهنر در روز جمعه ٢۴ مرداد ماه جاری به طور همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.   

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول