اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تاجگردون باز هم دروغ گفت/ اعتراف ناخواسته به مهمترین نقد معترضان به اعتبارنامه!

تاجگردون در گفتگویی به بهانه انتقاد از خبرگزاری فارس در واقع اتهامش را تایید می کند. گفتگوی ایشان به خوبی نشان دهنده آن است که وی در مقام رئیس کمیسیون بودجه با اعمال نظرات شخصی و تخصیص بیت المال برای خود پوششی برای اهداف شخصی و ناصوابش ایجاد کرده است.

تاجگردون باز هم دروغ گفت/ اعتراف ناخواسته به مهمترین نقد معترضان به اعتبارنامه!

به گزارش خبرگزاری فارس، غلامرضا تاجگردون که سابقه چند سال ریاست بر کمیسیون برنامه و بودجه مجلس را دارد، در آخرین گفت‌وگوی خود که امروز منتشر شد، به روزنامه شرق گفته است:

«اولین خبرگزاری که شروع به تولید محتوا علیه من کرد، فارس بود. هیچ‌کس در مجلس نمی‌دانست من به خبرگزاری فارس پول می‌دهم؛ اما خبرگزاری فارس که این را می‌داند.»

صرفنظر از این اتهام دروغ در حالیکه خبرگزاری فارس به هیچ عنوان ردیف بودجه ای در بودجه عمومی کشور ندارد، آقای تاجگردون ضمن این خلاف گویی آشکار ناخواسته به موضوعی اعتراف می کند که اتفاقا مورد انتقاد نمایندگان معترض به اعتبارنامه وی است. نمایندگان در جلسات کمیته‌ها و صحن علنی مجلس و هم‌چنین در گفتگو با رسانه‌ها به دفعات به رویه مفسده انگیز آقای تاجگردون در دستکاری بندهای قانون بودجه به نفع مصالح و روابط شخصی خود و سواستفاده از موقعیت ویژه ریاست کمیسیون بودجه اشاره کرده بودند.

حالا آقای تاجگردون در گفتگوی امروز خود به بهانه انتقاد از خبرگزاری فارس در واقع همین اتهام را تایید می کند. گفتگوی ایشان به خوبی نشان دهنده آن است که وی در مقام رئیس کمیسیون برنامه و بودجه با اعمال نظرات شخصی و تخصیص بیت المال برای خود پوششی برای اهداف شخصی و ناصواب خود ایجاد کرده است. تا جایی که به گفته نمایندگان مجلس وی با همین پوشش توانسته شبکه فساد تحت امر خود را سازماندهی نماید.

موضوعی که در صورت اثبات آن، علاوه بر لزوم برخورد قانونی با وی ضرورت اصلاح چنین خلاهای قانونی را نمایان می سازد.

احمد امیرآبادی عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم در گفتگویی اینترنتی همین رویه را در رفتار سیاسی آقای تاجگردون در مجلس تایید می‌کند. رویه‌ای که وی طی دوره ریاستش بر کمیسیون بودجه سعی کرده است که همه نهادهای کشور را با تخصیص بودجه تحت کنترل خود درآورد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول