اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

فکری: برای بازی فردا خودمان را آماده کردیم/ تصمیم برگزار شدن یا نشدن بازی‌ها با سازمان لیگ است

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با بیان اینکه برای بازی فردا هم خودمان را آماده کردیم، گفت: با توجه به مواردی که به‌وجود آمده سازمان لیگ باید درباره بازی‌ها تصمیم بگیرد.

فکری: برای بازی فردا خودمان را آماده کردیم/ تصمیم برگزار شدن یا نشدن بازی‌ها با سازمان لیگ است

به گزارش خبرگزاری فارس از قائم‌شهر، محمود فکری سرمربی نساجی مازندران عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشحالم که پس از چند سال مجدد به تیم نساجی و شهر خودم برگشتم و با این تیم در لیگ برتر هستیم.

وی افزود: مازندران این حق را دارد که در لیگ برتر تیم داشته باشد، خوشحالیم که این اتفاق افتاد، امیدواریم که با تلاش همه مجموعه شهری و استانی این تیم همچنان پرقدرت ظاهر شود و برای مردم استان‌مان کسب اعتبار کند.

فکری ضمن تشکر از مدیریت هواپیمایی وارش که با تیم نساجی همکاری زیادی داشتند، بیان کرد: برای این بازی بعد از بازی تراکتور تمرینات خوبی را داشتیم، بچه‌ها روحیه خوبی داشتند، به جنبه‌های منفی تیم توجه کردیم، تذکراتی را دادیم، تا غرور کاذب برای این بازی نداشته باشند، خودشان را کامل آماده کنند مسائل شخصی و تمرینی خود را کنترل کنند تا بازی خوبی ارائه بدهیم.

وی با بیان اینکه نتیجه بازی در مجموع مهم است ولی مهم این است که ما بچه‌ها را آماده کردیم، گفت: برای یک بازی خوب آماده هستیم و بازیکنان تمام انرژی خود را گذاشتند، اما نتیجه بازی دست خداست.

فکری ادامه داد: امیدواریم بازی خوبی برگزار شود و در نهایت طرفداران خوب نساجی و مردم خوب مازندران خوشحال از نتیجه بازی باشند.

سرمربی نساجی مازندران در پاسخ به این سوال که نظرتان در مورد اتفاقات دیروز و امروز و برگزار نشدن برخی مسابقات در لیگ برتر و تست‌های مثبتی که از برخی بازیکنان داشتیم، چیست؟، گفت: ما در جلسات تمرینی تمام تلاش‌مان را کردیم که مشکلی برای بازیکنی به‌وجود نیاید.

وی یادآور شد: برای بازی فردا هم خودمان را آماده کردیم ولی با توجه به مواردی که به‌وجود آمده سازمان لیگ باید تصمیم بگیرد،  چون اگر بازی فردا برگزار نشود نه ویروس کرونا تمام می‌شود و نه آسیب دیدگان از کرونا مشکل‌شان حل می‌شود.

فکری با بیان اینکه ما فرصتی برای فصل آینده نداریم،گفت: امیدواریم سازمان لیگ تصمیم خوبی بگیرند تا همه بدانند چه چکاره‌ایم، تا تیم‌ها و مربیان از بلاتکلیفی دربیایند.

انتهای پیام/۸۶۰۲۹/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول