اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

موسوی: سوت زنی‌های ثبت شده در فارس را در کمیسیون اصل 90 مجلس پیگیری می‌کنیم

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: ما در کمیسیون اصل 90 تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا نسبت به اسنادی که مردم از طریق خبرگزاری فارس و سایر نهادهای نظارتی در اختیار ما قرار می‌دهند حساس بوده و آنها را پیگیری کنیم.

موسوی: سوت زنی‌های ثبت شده در فارس را در کمیسیون اصل 90 مجلس پیگیری می‌کنیم

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سامانه سوت‌زنی در خبرگزاری فارس امروز رسماً‌ راه‌اندازی شد و قائم‌ مقام مدیرعامل خبرگزاری فارس،‌گفت: همه کسانی که می‌خواهند وقوع فساد را گزارش کنند از امروز می‌توانند در سامانه‌ای که به همین منظور طراحی شده نسبت به این امر مبادرت ورزند.

وی افزود: مطالبه مبارزه با فساد مطالبه این و آن نیست مطالبه امت،‌ امامت، مردم و رهبری است یک فرد یا گروه انحرافی نمی‌تواند با آلودگی‌هایی که دامنش را فرا گرفته و با دست‌های آلوده وارد این مبارزه شود.

سیدنظام الدین موسوی نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون اصل 90 مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی فارس از این اقدام خبرگزاری فارس قدردانی کرد و این اقدام را ضروری و به جا دانست.

وی با بیان اینکه مبارزه با فساد یکی از ضروریات در کشور است، خاطرنشان کرد: ما در کمیسیون اصل 90 تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا نسبت به اسنادی که مردم از طریق خبرگزاری فارس و سایر نهادهای نظارتی در اختیار ما قرار می‌دهند حساس بوده و آنها را پیگیری کنیم.

موسوی ضمن تقدیر و تشکر از آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس دستگاه قضا در اهتمام و تلاش جدی در مبارزه با فساد گفت: قطعا ما زمانی می‌توانیم به نتیجه مطلوب برسیم که مردم در این امر فعال شوند و کمک کنند تا دست مفسدان را از بیت‌المال قطع کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول