اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

وزارت بهداشت برای رفع نگرانی داوطلبان کنکور چاره اندیشی کند

دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: باید وزارت بهداشت و درمان با ارتقاء پروتکل‌های سلامت به بالاترین حد ممکن و چاره‌اندیشی لازم در خصوص نگرانی‌های موجود جامعه هدف، این آرامش را به داوطلبان کنکور بدهد تا با آرامش و بدور از استرس بتوانند در این آزمون شرکت کنند.

وزارت بهداشت برای رفع نگرانی داوطلبان کنکور چاره اندیشی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، فاطمه محمدبیگی دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفتگوی تلفنی با دکتر حریرچی معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به درخواست‌های متعدد و دغدغه‌های موجود در حوزهٔ سلامت کنکور خواستار تشریح فعالیت‌های صورت گرفته در این خصوص شد.

نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: طی چند هفته اخیر پیام‌های بسیاری در مورد کنکور۹۹ و نگرانی از موج دوم شیوع ویروس کرونا از سوی داوطلبان کنکور و خانواده‌های آنان دریافت کردم که این نگرانی کاملاً قابل درک است و کمیسیون بهداشت و درمان پیگیری لازم را در خصوص سلامت کنکور خواهد داشت.

 وی خطاب به معاون وزیر بهداشت تأکید کرد: باید وزارت بهداشت و درمان با ارتقاء پروتکل‌های سلامت به بالاترین حد ممکن و چاره‌اندیشی لازم در خصوص نگرانی‌های موجود جامعه هدف، این آرامش را به عزیزان شرکت‌کننده بدهد تا با آرامش و بدور از استرس بتوانند در این آزمون شرکت کنند.

ایرج حریرچی معاون وزیر بهداشت نیز در این تماس با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده تأکید کرد: تمامی پروتکل‌های بهداشتی در این خصوص مورد توجه است و تلاش خواهیم کرد در بالاترین سطح سلامت آزمون‌های سال ۹۹ برگزار شود، در این مسیر تدابیر پیشنهادی نمایندگان مجلس نیز مورد توجه قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول