اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  سایر حوزه ها

رصد نحوه مصرف وجوه خیریه در آموزش عالی امکان پذیر شد/ هدف گذاری افزایش جلب مشارکت مردمی و خیرین در دانشگاه ها

رئیس صندوق رفاه دانشجویان با اشاره به عملیاتی شدن سامانه «حامیان صندوق رفاه دانشجویان» از برنامه افزایش جلب مشارکت خیرین در تجهیز و ساخت سراهای دانشجویی، تغذیه، تسهیلات کرونایی، پایان نامه و تجهیز آشپزخانه و سلف سرویس ها خبر داد.

رصد نحوه مصرف وجوه خیریه در آموزش عالی امکان پذیر شد/ هدف گذاری افزایش جلب مشارکت مردمی و خیرین در دانشگاه ها

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، چندی پیش صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از راه اندازی سامانه «حامیان صندوق رفاه دانشجویان» برای جلب مشارکت های مردمی در حوزه آموزش عالی و استفاده بهتر از این امکان خبر داد.

همچنین در نامه ای به روسای دانشگاه ها با اعلام آغاز به کار سامانه «حامیان صندوق رفاه دانشجویان» از آنان خواسته شد که در این باره مشارکت کنند. در حال حاضر اکنون این سامانه روی وب سایت همه دانشگاه ها بارگذاری شده است و عملا طرح افزایش جلب مشارکت های مردمی در وزارت علوم کلید خورد.

ناصر مطیعی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت وگو با خبرنگار فارس، درباره اهداف و قابلیت های این سامانه، گفت: یکی از قابلیت های مهم در این سامانه امکان تعیین دقیق مصرف وجوه کمکی خیرین است.

وی توضیح داد: این سامانه از بخش های مختلفی تشکیل شده که خیر می تواند در صورت تمایل دانشگاه مورد نظر و هدف کمک خود را به صورت دقیق انتخاب کند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری افزود: همچنین پس از واریز وجوه هم امکان رصد نحوه مصرف در این سامانه وجود دارد.

مطیعی خاطر نشان کرد: هدف از راه اندازی این سامانه افزایش جلب مشارکت های مردمی و کمک های خیرین در آموزش عالی است که از طریق ایجاد سطوح و ظرفیت های جدید در حال پیگیری است.

* رصد نحوه مصرف وجوه خیریه امکان پذیر شد

بررسی این سامانه نشان می دهد که سامانه از بخش هایی از جمله حامیان خارج از کشور، تجهیز سراهای دانشجویی، مشارکت در ساخت سراهای دانشجویی، کمک هزینه تغذیه و کمک هزینه سفر به عتبات تشکیل شده است.

همچنین مشارکت در خشت ماندگار، پرداخت تسهیلات کرونایی، کمک به رفاه دانشجویان با نظر صندوق، کالا و خدمات، کمک به پایان نامه های دانشجویی و تعمیر و تجهیز آشپزخانه و سلف سرویس از دیگر بخش های این سامانه است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول