اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

افزایش قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۲۱ نفر

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شمار قربانیان کرونا به ۲۱ نفر افزایش یافت.

افزایش قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۲۱ نفر

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، دکتر پرویز یزدانپناه افزود: در چهاردهمین روز از تیرماه سالجاری، 135 بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که 49 نفر از آنها مبتلای قطعی و مابقی مشکوک به ابتلا هستند.

 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش تعداد قربانیان کووید 19 در استان به 21 نفر خبر داد و گفت: این بیمار 94 ساله، ساکن شهرستان گچساران بود که متاسفانه بر اثر ابتلا به کووید 19 و به علت داشتن بیماری زمینه ای دیابت، فشارخون و روماتیسم مفصلی جان خود را از دست داد.

وی با اشاره به اینکه 9 بیمار نیز در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان‌های استان بستری می باشند، اذعان داشت: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 1233 مورد گزارش شده است.
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: متاسفانه تعداد موارد مثبت و موارد بستری نیز همچون روزهای گذشته در حال افزایش است.
 
دکتر یزدانپناه با بیان اینکه انتظار این است به گونه ای وارد پیک شویم که امکانات درمانی جوابگو باشد تا مرگ و میر کمتر شود، یاد آور شد: استفاده از ماسک در اجتماعات و در محل های سرپوشیده اجباری است و اگر کسی رعایت نکرد متخلف است.
 
وی ابراز داشت: استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری فیزیکی، رعایت دستورالعمل های بهداشتی  و عدم حضور در تجمعات لازمه رعایت حقوق سایر شهروندان می باشد.
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پایان گفت: با توجه به وضعیت قرمز و یا هشدار در استانهای مجاور تمنا داریم از مسافرت های درون استانی و برون استانی خودداری شود .

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول