اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سراج: تا 5 صبح بیدار بودیم/ در برنامه‌های تاکتیکی دچار مشکل شدیم

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: مقابل تراکتور در برنامه‌های تاکتیکی دچار مشکل شدیم.

سراج: تا 5 صبح بیدار بودیم/ در برنامه‌های تاکتیکی دچار مشکل شدیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بهنام سراج بعد از شکست مقابل تراکتور در نشست خبری اظهار داشت: به تیم تراکتور تبریک می‌گویم و به خاطر نتیجه‌ای که گرفتیم از مردم آبادان عذرخواهی می‌کنم. مقداری در برنامه‌های تاکتیکی دچار مشکل شدیم؛ به خاطر اینکه بچه‌های ما در هتل تا 5 صبح بیدار بودند اما این دلیل نمی‌شود بهانه بیاوریم.

وی ادامه داد: متاسفانه دیر به هتل محل اقامت رسیدیم و خستگی روی بازیکنان ما تاثیر گذاشت. به تراکتور تبریک می گویم که توانست بازی را ببرد و به جمع مدعیان اضافه شود. ما هم تلاش می کنیم تا این شکست را فراموش کنیم.

سراج عنوان کرد: دو بازی پیاپی در آبادان داریم و تلاش می کنیم نتیجه خوبی بگیریم. مسئولیت باخت با من است و مطمئنم با کار و تلاش به شرایط بهتری می رسیم.

سراج ادامه داد: ما به دنبال این بودیم که گل نخوریم و از ضد حمله استفاده کنیم. نیمه اول روی اشتباه فردی گل خوردیم. ضربه ایستگاهی دادیم و روی دفاع دچار اشتباه شدیم. 

سرمربی نفت آبادان خاطرنشان کرد: در نیمه دوم تغییر سیستم دادیم تا نتیجه را جبران کنیم اما متاسفانه غافلگیر شدیم و گل دوم را خوردیم. تلاش کردیم نتیجه را به حداقل برسانیم اما دفاع خوب تراکتور نگذاشت.

سراج درباره میزبانی تراکتور عنوان کرد: ما از نزدیک همه چیز را دیدیم. مشکل خاصی نبود و پروتکل‌ها رعایت شده بود. از مواد ضدعفونی هم استفاده کردیم. میزبانی تراکتور عالی بود. ناراحتی من فقط از نتیجه است. کار ما هنوز تمام نشده است. ما دنبال برد در بازی‌های بعدی هستیم و قطعا جزو مدعیان خواهیم بود.
انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول