اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

تارتار: مسؤولان برای مشکلات تیم فکر اساسی کنند

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: از مسوولان می‌خواهم که فکر اساسی کنند چرا که در هفته گذشته بازیکنان به خاطر مشکلات‌شان تصمیم گرفتند تمرین نکنند و کادر تیم نگذاشت تا تمرینات تعطیل شود.

تارتار: مسؤولان برای مشکلات تیم فکر اساسی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، مهدی تارتار در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل ماشین سازی تبریز، اظهار کرد:می‌خواهیم در خانه بازی کنیم و میزبان هستیم اما نمی‌توانیم از وجود هواداران‌مان بهره ببریم که جایشان واقعا خالی است و بدون آن‌ها بازی هیچ لذتی ندارد. 

او ادامه داد: .سعی می‌کنیم سه امتیاز را به‌دست بیاوریم هر چند کار سختی است. تیم ماشین سازی تیم بسیار خطرناکی است که از حمله‌ها بسیار خوب استفاده می‌کند و باید خیلی مراقب باشیم. به تیم ماشین سازی با آمدن آقای مهاجری شوک مثبتی وارد شده است و باید خیلی هشیارانه عمل کنیم تا بتوانیم سه امتیاز را به‌دست آوریم. 

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان درباره محرومان و مصدومان تیمش گفت: محرومان‌مان حبیب فرعباسی و میثم نقی زاده هستند که برای بازی فردا آن‌ها را نداریم اما بقیه بازیکنان شرایط‌‌شان خداراشکر خوب است و این‌ را هم بگویم که تیم در شرایط خیلی بدی است. از مسئولان می‌خواهم که فکر اساسی کنند. 

او اضافه کرد: در هفته گذشته بازیکنان به خاطر مشکلات‌شان تصمیم گرفتند تمرین نکنند و کادر تیم نگذاشت تا تمرینات تعطیل شود. به خاطر هواداران این بازی را با تمام وجود بازی می‌کنیم ولی بعد از بازی امیدوارم مسئولان بیایند و بازیکنان‌ تیم‌مان را قانع کنند چرا که شش ماه است که هیچ دریافتی نداشته‌اند. در این شرایطی که دچارش هستیم زندگی کردن خیلی سخت است و بازیکنان هم با هزار امید به این تیم آمدند. حتی برای دلخوشی هواداران هم که شده به این تیم کمک کنند. 

تارتار اضافه کرد: اگر بازیکن روح مبارزه نداشته باشد هوادار هم به هر حال نمی‌تواند شاد باشد و برد تیمش را ببیند. امسال این تیم در لیگ می‌ماند اما سال‌های بعد باید جوری رفتار کنند که بازیکنان جذب تیم شوند. بهترین راه این است که حق‌وحقوق بازیکنان و کادر پرداخت شود. مدیریت و هیات مدیره تیم ما در حال تلاش هستند ولی دست‌شان بسته است و شرکت ملی نفت به عنوان متولی این تیم باید حمایت کنند. 

او در پایان گفت: ما اکنون کارمند آن‌ها هستیم و تا روزی که این تیم واگذار نشده مسوول هستند و باید حق‌و حقوق ما را پرداخت کنند. درست نیست تیم را به امان خدا رها کنند چرا که به هر حال آن‌ها متولی تیم هستند و باید تا روزی که این تیم وجود دارد، حمایت کنند. هر وقت هم که واگذار کردند به هر حال شرکت بعدی می‌آید و حمایت می‌کند.

انتهای پیام/72068

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول