اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بابت برگشت پیکر پسرم از حضرت زینب ممنونم/ مسؤولان به جوانان ایرانی اعتماد کنند

مادر شهید مدافع حرم علی جمشیدی درباره احساسش نسبت به برگشت پیکر پسرش می‌گوید: من سری که برای خدا دادم پس نمی‌گیرم اگرچه حضرت زینب(س) پس از چهار سال و دو ماه پیکرش را برای ما فرستاد و از این بابت از آن حضرت ممنونم اما چند تکه استخوان آمد و گوشت و خون علی و خود او همانجا هست.

بابت برگشت پیکر پسرم از حضرت زینب ممنونم/ مسؤولان به جوانان ایرانی اعتماد کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، این روزها مازندران پذیرای دو کبوتر خونین بال از خان‌طومان سوریه است، شهید بسیجی علی جمشیدی و پاسدار شهید سعید کمالی؛ دو همرزمی که در کنار هم جنگیدند، در کنار هم شهید شدند و پس از چهار سال و دو ماه با هم به وطن بازگشتند و اینک دیار علویان بار دیگر با حضور این دو کبوتر خونین بال، عطر یاس گرفت و شوری دیگر به پا شد.

به همین بهانه به سراغ خانواده شهید علی جمشیدی رفتیم و با این خانواده گفت‌وگو کردیم، اگر چه پدر شهید کسالت داشتند و نتوانستند صحبت کنند اما مادر شهید با همراهی خواهر شهید گفت، آنچه را که می‌بایست، گفت.

 

محترم کاویانپور در این گفت‌وگو در شروع صحبت می‌گوید؛ خداوند به خاطر زحماتی که علی آقا برای اسلام کشید، او را پذیرفت و با مقام شهادت نزد خود برد.

من او را به حضرت زینب(س) هدیه کردم

وی افزود: علی بعد از چهار سال و دو ماه به وطن بازگشت، من او را به حضرت زینب(س) هدیه کردم، او برای دفاع از حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س)، دفاع از حرم و رهبری رفت، او را به اسلام هدیه کردم؛ خدا را شکر که علی سر بلند شد و حضرت زینب(س) وی را پذیرفت.

من سری که برای خدا دادم پس نمی‌گیرم اگرچه حضرت زینب(س) پس از چهار سال و دو ماه پیکرش را برای ما فرستاد و از این بابت از آن حضرت ممنونم اما چند تکه استخوان آمد و گوشت و خون علی و خود او همانجا هست

 

مادر شهید مدافع حرم علی جمشیدی درباره احساسش نسبت به برگشت پیکر پسرش می‌گوید: من سری که برای خدا دادم پس نمی‌گیرم اگرچه حضرت زینب(س) پس از چهار سال و دو ماه پیکرش را برای ما فرستاد و از این بابت از آن حضرت ممنونم اما چند تکه استخوان آمد و گوشت و خون علی و خود او همانجا هست.

 

محترم کاویانپور ادامه داد: از اینکه پسرم آمد من خوشحالم و حس خوبی دارم، ان‌شاءالله پیکر و نشانی از همه جاویدالاثرها از دوران دفاع مقدس تاکنون که از اسلام دفاع کردند به وطن باز گردد و انتظار همه خانواده‌ها و مادران به سر آید و دل‌شان شاد شود حتی با یک تکه استخوان.

وی از خانواده‌های شهدا خواست تا همچنان مقاوم و استوار باشند، فرزندانشان برای دین و اسلام رفتند، انشاءالله اجر همه خانواده‌ها و مادران با حضرت زینب(س).

*آمریکا و اروپا بد قول هستند و به ما حسادت دارند

مادر شهید جمشیدی در بخش دیگر از سخنان خود مسؤولان را خطاب قرار داد و از دولت و ریاست جمهوری خواست تا به جوانان ایرانی اعتماد کنند و به آنها بیشتر بها دهند، کالاها، تولیدات و کارخانه‌های ایرانی را حمایت کنند، به فکر ازدواج و اشتغال جوانان باشند و فریب لبخند کشورهای غربی و بیگانه را نخورند زیرا آنان بد قول هستند به ما حسادت دارند و جوانان ما را می‌گیرند.

وی تاکید کرد: همه باید سرباز و پشتیبان رهبری باشند و از رهبر حرف شنوی داشته و فرمایشات ایشان را با جان و دل گوش کنند تا کشور، انقلاب و دین صدمه نبیند.

کاویانپور از نمایندگان مجلس هم خواست تا با وضع و نظارت کافی بر قوانین برای اشتغال جوانان تلاش کنند، با توجه به وضعیت اقتصادی شرایط ازدواج آنان را فراهم و تسهیل کنند زیرا کشور ما نیازمند جوانان است و آینده در دست همین جوانان امروز و آینده است.

مادر شهید جمشیدی با تشکر از ریاست قوه قضائیه، گفت: دست آقای رئیسی درد نکند، کار بزرگی می‌کنند، تغییر و تحول خوبی ایجاد کردند، دست دزدها، ظالمان و خیانت‌کاران را قطع کردند، ان‌شاء الله این روند ادامه پیدا کند تا فساد از جامعه اسلامی ایران برچیده و حذف شود.

وی اضافه کرد: در این شرایط مردم هم باید دست به دست هم بدهند، وحدت داشته باشند، همکاری کنند تا تولیدات افزایش پیدا کند، از رهبری اطاعت کنند، پرچم شهدا را بلند کنند و با ادامه راه شهدا رهبری را تنها نگذارند.

مادر شهید جمشیدی وظیفه رسانه‌ها و خبرنگاران را بسیار سنگین و مهم دانست و گفت: خبرنگاران شبانه روز زحمت می‌کشند، خبرهای خوب را به گوش مردم می‌رسانند و تلاش می‌کنند تا چیزی مخفی نماند، این تلاش‌ها هم برای دین و اسلام است، خداوند پشتیبان‌شان است، اما اگر حرف و مطلب ناجوری را برسانند مردم ناراحت می‌شوند بنابراین خبرنگاران باید با خبرهای خوب مردم را امیدوار کنند، خدمات نظام را بازگو کنند تا مردم بدانند در این کشور چه می‌گذرد، البته به جز خبرنگاران متعهد و انقلابی کسی نمی‌تواند درست اطلاع رسانی کند، من برای همه دعا می‌کنم.

انتهای پیام/۸۶۰۲۳/ج/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول