اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

نیکلاس مادورو بر لزوم تقویت نیروهای مسلح ونزوئلا تاکید کرد

رئیس جمهور ونزوئلا به مناسبت فرا رسیدن روز نیروهای مسلح این کشور بر لزوم تقویت ارتش ونزوئلا در زمینه های مختلف از جمله تجهیز به تسلیحات جدید تاکید کرد.

نیکلاس مادورو بر لزوم تقویت نیروهای مسلح ونزوئلا تاکید کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، رئیس جمهور ونزوئلا روز شنبه بار دیگر بر تعهد خود جهت تقویت نیروهای مسلح ونزوئلا تا رسیدن به  سطح آماده سازی حداکثری برای دفاع از کشور تاکید کرد.

به نوشته خبرگزاری «پرنسا لاتینا» «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا در توییتی به مناسبت روز نیروهای مسلح بر لزوم  رسیدن نیروهای مسلح این کشور به بالاترین سطح اخلاق، راهبرد، دفاع، آموزش و تهیه تسلیحات مختلف و بزرگترین ظرفیت برای واکنش فوری تاکید کرد.

مادورو روز نیروهای مسلح را به ارتش ونزوئلا  متشکل از نیروی دریایی، هوایی ، گارد ملی بولیوی و شبه نظامیان این کشور تبریک گفت.

ارتش ونزوئلا در سوم ماه مه حمله دریایی مزدورانی که با حمایت آمریکا از کلمبیا قصد ورود به  این کشور و ربودن مادورو را داشتند، خنثی کرد. بعدا مشخص شد که دو نفر از مزدوران بازداشت شده کارمندان شرکت امنیتی خصوصی آمریکایی بودند. این دو اعتراف کردند که در برنامه آموزش نیروهای مخالف جهت ربودن مادرو نقش داشتند.

ارتش این کشور همچنین در جریان ارسال بنزین ازسوی ایران به این کشور نفتکشهای ایران را به خوبی  از دریا وهوا همراهی کرد.  با نزدیک شدن نفتکشهای ایران به آبهای ونزوئلا،  انواع سامانه های دفاع موشکی نیروهای مسلح ونزوئلا برای مقابله با هرگونه اقدام نابخردانه آمریکا آماده شدند. برخی منابع خبری نوشتند که سامانه های موشکی «بوک ام-2» «اس-125پکورتا» در ایالت «فالکون» مستقر شدند و پدافند هوایی و نیروی هوایی این کشور در آماده باش کامل بودند. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول