اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بوناچیچ: نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد و چه شد/ از پیکان فوتبال ندیدیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: واقعا هنوز نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد و چه شد؛ قطعا ما این برد را به حریف هدیه دادیم و موقعیت‌ها را تقدیم آن‌ها کردیم.

بوناچیچ: نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد و چه شد/ از پیکان فوتبال ندیدیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، لوکا بوناچیچ در نشست خبری پس از شکست مقابل پیکان اظهار داشت: با این نتیجه‌ای که رقم خورد، واقعا هنوز نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد و چه شد! ما یک بر صفر جلو افتادیم و کنترل بازی تقریبا در اختیار ما بود اما شروع کردیم به اشتباهات انفرادی پشت سرهم؛ مقابل تیمی که فوتبال هم از آن نمی‌بینید و مدام توپ‌ها را بلند می‌زند. قطعا ما این برد را به حریف هدیه دادیم و موقعیت‌ها را تقدیم آن‌ها کردیم. در واقع مسیر پیکان را باز کردیم که به سه امتیاز بازی برسد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد اینکه باخت‌های پیاپی این تیم تا چه زمانی ادامه دارد، عنوان کرد: هفت روز است که به ذوب‌آهن آمده‌ام. تازه رسیده‌ام و مشغول شناسایی بازیکنان هستم. هنوز احاطه کامل ندارم. طبیعی است که این اتفاقات نباید ادامه پیدا کند و این باخت‌ها باید قطع شود. بازیکنانم باید بیشتر از این برای تیمشان احساس مسئولیت کنند چون آن‌ها در زمین هستند و باید کیفیت خودشان را نشان بدهند. 

وی ادامه داد: گل‌ها پشت سر هم و بر اثر اشتباهات فردی ما به ثمر رسیدند. وقتی این اتفاقات می‌افتد، تیم از نظر روحی افت می‌کند اما باید این‌ها را جبران کنیم. هفت فینال تا پایان لیگ داریم و باید به سراغ امتیازات باقیمانده برویم اما امیدوارم و باور دارم که می‌توانیم از این حالت خارج شویم و به روزهای خوب برسیم.

بوناچیچ در مورد داوری بازی اظهار داشت: معمولا نظری در این باره نمی‌دهم و این را باید بر عهده کارشناسان بگذاریم.

انتهای پیام/63090/ن/ر10/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول