کوروش ولیزاده امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه در سه ماه نخست امسال 24 هزار و 733 مورد تماس با سامانه ۱۴۱ چهارمحال و بختیاری برقرار شده است، گفت: از تعداد کل تماسها با این سامانه 24 هزار و 555 مورد تماس موفق بوده است.
معاون فنی و نظارت ادارهکل راهداری و حمل و نقل جادهای چهارمحال و بختیاری افزود: همچنین در سه ماه نخست امسال 7 هزار و 464 مورد تماس توسط اپراتور تهران پاسخ داده شده است.
وی با بیان اینکه در سه ماه نخست امسال 30 فقره شکایت از رانندگان حملونقل کالا و 75 فقره شکایت از رانندگان حملونقل مسافر از طریق سامانه 141 استان ثبت شده است، اظهار داشت: همه شکایات پیگیری و در صورت تأیید اعمال قانون شده است.
ولیزاده، اطلاع از محدودیتهای اعمال شده در جادههای استان، اطلاع از شرایط جوی، ترافیکی و آبوهوایی، مدیریت زمان سفر و مسیریابی و اعلام شکایات و تخلفات رانندگان را از جمله محاسن سامانه 141 عنوان کرد.
انتهای پیام/68024