اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

برقراری بیش از 24 هزار تماس با سامانه ۱۴۱ در چهارمحال و بختیاری

معاون فنی و نظارت اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: در سه ماهه نخست امسال 24 هزار و 733 مورد تماس با سامانه ۱۴۱ استان برقرار شده است.

برقراری بیش از 24 هزار تماس با سامانه ۱۴۱ در چهارمحال و بختیاری

کوروش ولی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه در سه ماه نخست امسال 24 هزار و 733 مورد تماس با سامانه ۱۴۱ چهارمحال و بختیاری برقرار شده است، گفت: از تعداد کل تماس‌ها با این سامانه 24 هزار و 555 مورد تماس موفق بوده است.

معاون فنی و نظارت اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: همچنین در سه ماه نخست امسال 7 هزار و 464 مورد تماس توسط اپراتور تهران پاسخ داده شده است.

وی با بیان اینکه در سه ماه نخست امسال 30 فقره شکایت از رانندگان حمل‌ونقل کالا و 75 فقره شکایت از رانندگان حمل‌ونقل مسافر از طریق سامانه 141 استان ثبت شده است، اظهار داشت: همه شکایات پیگیری و در صورت تأیید اعمال قانون شده است.

ولی‌زاده، اطلاع از محدودیت‌های اعمال شده در جاده‌های استان، اطلاع از شرایط جوی، ترافیکی و آب‌وهوایی، مدیریت زمان سفر و مسیریابی و اعلام شکایات و تخلفات رانندگان را از جمله محاسن سامانه 141 عنوان کرد.

انتهای پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول