اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

برخورد سختگیرانه برای استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومى از امروز

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: برخورد سختگیرانه در استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومى از امروز تشدید می‌شود.

برخورد سختگیرانه برای استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومى از امروز

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهردارى تهران با صدور اطلاعیه‌اى اعلام کرد: به دنبال تأکید رئیس جمهور و شهردار تهران مبنی بر اجبارى شدن استفاده از ماسک در همه اصناف، ادارات و ناوگان عمومى سطح شهر، از امروز برخورد سختگیرانه‌ترى از سوى شهردارى در ناوگان حمل و نقل عمومى صورت می‌گیرد.

هم اکنون در ۱۲۷ ایستگاه مترو و ٦٢ پایانه و ایستگاه اتوبوس شهر تهران ماسک به قیمت مناسب عرضه می‌شود و حتی امکان عرضه ماسک در پایانه‌هاى تاکسیرانى شهر هم فراهم شده است. 

مجموعه مدیریت شهرى و معاونت حمل و نقل و ترافیک با تأکید بر مصوبه دولت مبنى بر اجبارى شدن ماسک در مترو و اتوبوس اعلام می‌کند، رعایت فاصله گذارى اجتماعی و استفاده از ماسک در مترو و اتوبوس و تاکسى همچنان مورد توجه است و از امروز ( یکشنبه ١٥ تیر) سخت گیری‌های بیشتری توسط نیروی انتظامی، پلیس مترو و یگان حفاظت شهرداری تهران برای استفاده شهروندان از ماسک در مترو و اتوبوس و تاکسى هاى شهر تهران اعمال خواهد شد.

بنا بر این اطلاعیه از ورود افراد بدون استفاده از ماسک در تمامى ایستگاه‌های مترو، اتوبوسرانى و تاکسیرانى ممانعت می‌شود، از این‌رو  از شهروندان می‌خواهیم که برای حفظ سلامتی خودشان فاصله‌های اجتماعی را رعایت کرده و همکاری لازم را نیز در استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومى شهر داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول