اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

برای نخستین بار آزمون کنکور سراسری در دلگان برگزار می‌شود

فرماندار دلگان با بیان اینکه تمامی کلاسهای درس این شهرستان تا پایان‌ تابستان امسال مجهز به سیستم سرمایشی( اسپیلت و کولر گازی) می‌شوند، گفت: برای نخستین بار نیز آزمون کنکور سراسری در دلگان برگزار می‌شود و داوطلبان نیاز به عزیمت به شهرستان‌های همجوار ندارند.

برای نخستین بار آزمون کنکور سراسری در دلگان برگزار می‌شود

مجتبی شجاعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: متعاقب سفر اخیر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به دلگان و با پیگیری صورت گرفته شورای آموزش و پرورش دلگان، با مساعدت مدیرکل آموزش و پرورش و بنا به مصوبه شورای آموزش و پرورش دلگان، برای نخستین بار آزمون کنکور سراسری در دلگان برگزار می‌شود.

فرماندار دلگان افزود: با مساعدت نوسازی مدارس استان، تجهیزات  اولین آزمایشگاه مرکزی مدارس دلگان تهیه و به زودی افتتاح می‌شود.

وی گفت: همچنین مقرر شد تمامی کلاسهای درس شهرستان تا پایان‌تابستان مجهز به سیستم سرمایشی( اسپیلت و کولر گازی ) گردند که اولین محموله شامل ۱۵۰ کولر گازی برای ۱۵۰ کلاس درس طی هفته جاری تحویل شهرستان شده و نصب خواهد شد و همچنین مشکل میز و نیمکت مدارسی که میز و نیمکت فرسوده دارند نیز مرتفع میشود.

انهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول