اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

شنا در بندهای چند منظوره و سدهای خاکی زنجان ممنوع است

رئیس اداره کنترل سیلاب و آبخوان داری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان از ممنوعیت شنا در بند‌های چند منظوره و سدهای خاکی استان خبر داد.

شنا در بندهای چند منظوره و سدهای خاکی زنجان ممنوع است

علی داداشی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به تعطیلی استخرها در روزهای کرونایی برخی از مردم و اهالی روستاها سدهای خاکی و بندهای چند منظوره را برای شنا انتخاب کرده‌اند.

رئیس اداره کنترل سیلاب و آبخوان داری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان افزود: به همین منظور ضروری است دهیاران، شوراها و جوامع محلی با اداره منابع طبیعی همکاری‌های لازم را داشته باشند و از ورود افراد به بندها و همچنین سدها جلوگیری کنند.

وی با اشاره به اینکه شهروندان در صورت مشاهده چنین مواردی مراتب را به 1504 گزارش دهند، تاکید کرد: تابلوهای شنا ممنوع در بیش از 20 بند چند منظوره و همه سدهای خاکی استان نصب شده است.

داداشی افزود: از سوی معاونت آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی استان زنجان اطلاع‌رسانی‌های لازم برای نظارت مستمر بر سدهای خاکی و بندهای چند منظوره و بازدید دوره‌ای از آن‌ها به رؤسای ادارات منابع طبیعی شهرستان‌ها ابلاغ شده است.

انتهای پیام /73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول