اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

صالحی امیری: دوچرخه‌سواران سخت‌کوش و کم توقع هستند/ قمری: مشکل اصلی ما نبود باشگاه است

رئیس کمیته ملی المپیک گفت:خانواده دوچرخه سواری افراد سخت کوش و کم توقعی هستند و تعهد داریم که به این رشته کمک کنیم تا بهتر شود.

صالحی امیری: دوچرخه‌سواران سخت‌کوش و کم توقع هستند/ قمری: مشکل اصلی ما نبود باشگاه است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، خسرو قمری در حاشیه بازدید صالحی، رئیس کمیته ملی المپیک از فدراسیون دوچرخه سواری اظهار داشت: مشکل اصلی ما این است که ورزشکاران نتوانستند با باشگاه‌ها قرارداد امضا کنند و رکاب بزنند. ۱۵ تا ۱۶ هزار دلار جایزه مسابقات بین المللی بود که برای ورزشکاران ایران‌کسب درآمد و کسب افتخار می‌شد.

وی ادامه داد:  اکثر مسابقات در شرق آسیا برگزار می‌شود. متاسفانه پیست مسقف و چوبی نداریم و اکثر حریفان این امکانات را دارند و با سرعت پیش می‌روند. امیدوارم به روال عادی برگردیم، چون ورزشکاران نمی‌دانند چگونه خود را برای مسابقات پیش رو‌ آماده کنند.

قمری عنوان کرد: رشته ما هزینه‌های بالایی دارد، اما با این وجود دوچرخه‌هایی خریداری شد و پیست‌های خوبی افتتاح شد. ۶ پیست داریم که آینده را روشن می‌کند.

صالحی امیری: خانواده دوچرخه سواری سخت کوش و کم توقع هستند

همچنین در ادامه جلسه، صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک اظهار داشت: از خانواده دوچرخه سواری که افراد سخت کوش و کم توقعی هستند، تقدیر و تشکر می‌کنم و به قمری و مجموعه مدیران فدراسیون هم خسته نباشید می گویم. فدراسیون نیازمند یک برنامه ریزی جدید است تا دوچرخه سواری در فضای کرونا بتواند جلو برود و دچار بحران نشود. این شرایط فقط برای ایران نیست و همه جهان با آن درگیر هستند. غیر از بحث حرفه ای باید گفت که مردم با دوچرخه خو گرفته اند و با آن زندگی می‌کنند. بنابراین برای حفظ سلامت جامعه هم باید برنامه ریزی کرد.

وی ادامه داد: دو هفته قبل گزارشی در کمیسیون محیط زیست ارائه شد که نشان دهنده فعالیت‌های خوب فدراسیون بود. موضوع اصلی تجهیزات است که امکانات باید با سخت افزارهای روز دنیا هماهنگ شود تا فضای رقابتی با حریفان دچار مشکل نشود.

رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به اینکه حدود ١٠ هزار نفر در این حوزه فعالیت می کنند و باید حمایت شوند، تاکید کرد:  ما تعهد داریم که کمک کنیم تا فدراسیون بهتر از گذشته بدرخشد. این فدراسیون یک سهمیه المپیک دارد اما می‌تواند در بازی‌های آسیایی نتایج خوبی کسب کند. ارزیابی کمیته ملی المپیک این است که دوچرخه سواری می‌تواند جهش خوبی داشته باشد.

وی ادامه داد: فدراسیون پوست اندازی کرده و نسل جدیدی وارد شده است. باید به فدراسیون زمان داد تا دوران گذار را پشت سر بگذارد. قمری اعتقاد دارد که اسمش به زودی روی سکوی آسیا خواهد رفت.

صالحی امیری عنوان کرد: ساخت ساختمان جدید فدراسیون هم اقدام خوبی است و امیدوارم این جهت گیری‌ها به صورت جدی حمایت شود. حوزه زنان را هم نباید فراموش کرد. این بخش هم زمینه اجتماعی‌اش باید فراهم شود و هم نیازمند حمایت بیشتر است. هم ما و هم وزارت متعهد هستیم که از قهرمانان و مربیان حمایت کنیم. در اولین جلسه هیات اجرایی شرایط را بررسی خواهیم کرد تا کمک خوبی به فدراسیون شود. نباید فراموش کنیم که دوچرخه سواری فراتر از یک رقابت ورزشی است. از اصحاب رسانه هم می‌خواهم که بیشتر به این رشته توجه کنند.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول