اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

دستگاه قضا به دنبال افزایش رضایتمندی مردم است

رئیس کل دادگستری استان مرکزی از افزایش نظارت‌ها و بازرسی‌ها بر عملکرد کارکنان دستگاه قضا با هدف افزایش رضایتمندی مردم خبر داد.

دستگاه قضا به دنبال افزایش رضایتمندی مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، حجت‌الاسلام  سید عبدالمهدی موسوی صبح امروز در دیدار با امام جمعه ساوه، امامت جمعه و قضاوت را نشات گرفته از ولایت دانست و گفت: این دو جایگاه هر دو دارای یک منشا هستند و با ابلاغ مقام معظم رهبری در حال انجام وظیفه هستند.

وی به تحول در دوران جدید قوه قضائیه اشاره و تصریح کرد: در اجرای منویات مقام معظم رهبری و در راستای برنامه‌های ریاست قوه، بنا داریم از ظرفیت نخبگان بهره‌مند شویم و ضمن برقراری ارتباط نزدیک با مردم، اطلاع رسانی را که محوریت کار ماست به درستی انجام دهیم. 

دستگاه قضا می‌بایست با بررسی مشکلات جامعه در جایی که احساس می‌شود حضور تاثیرگذاری داشته باشد و فقط به ارائه دادخواست توسط مردم اکتفا نکند

 

رئیس کل دادگستری استان با تاکید بر اینکه نباید دادخواست محور عمل کرد، افزود: دستگاه قضا می‌بایست با بررسی مشکلات جامعه در جایی که احساس می‌شود حضور تاثیرگذاری داشته باشد و فقط به ارائه دادخواست توسط مردم اکتفا نکند. 

وی تصریح کرد: در جلساتی که در مرکز استان برگزار می‌شود سعی شده با تشکیل کارگروه‌های مختلف مشکلات موجود در دستگاه قضا و شهرها را بررسی کنیم و به اهداف اصلی که رضایت مردم است، دست یابیم.

 

با افزایش بازرسی و نظارت بر فعالیت دادگستری‌های استان تلاش شده، در جهت رضایتمندی مردم قدم محکمی برداشته شود 

 موسوی با تاکید بر لزوم کاهش اطاله دادرسی در برخی پرونده‌ها گفت: با افزایش بازرسی و نظارت بر فعالیت دادگستری‌های استان تلاش شده تا ضمن اطلاع از عمل‌کرد کارکنان و قضات، در جهت رضایتمندی مردم قدم محکمی برداشته شود تا میزان رضایتمندی مردم از دستگاه قضا افزایش یابد.

وی به بهره‌مندی از نظرات کارشناسان و نخبگان در دوره جدید دستگاه قضا اشاره و اظهار کرد: دادگستری در دوره جدید در آن و لحظه و برنامه محور عمل می‌کند  و در تلاش است با افزایش رضایتمندی مردم که سرمایه‌های این نظام هستند، اعتماد به نظام را نیز افزایش دهد.

دادگستری تلاش می‌کند در راستای مبارزه با فساد به خوبی عمل کند و در این راه با هیچ جناح و گروه یا مقامی مماشات نخواهد کرد

 رئیس کل دادگستری استان برخورد با فساد را مهم‌ترین اولویت در دوران جدید قوه قضائیه دانست و افزود: دادگستری تلاش می‌کند در راستای مبارزه با فساد به خوبی عمل کند و در این راه با هیچ جناح و گروه یا مقامی مماشات نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه،حجت‌الاسلام عبدالمهدی موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی صبح امروز وارد ساوه شد و در بدو ورود مزار شهدای امامزاده سید علی اصغر (ع) این شهر را گلباران کرد.

دیدار با امام جمعه ساوه، بررسی مشکلات قضائی شهرستان، بازدید از شعب دادگاه، دادسرا و شورای حل اختلاف، بازدید از دو کارخانه صنعتی و برگزاری جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری با صاحبان صنایع و فعالین اقتصادی از برنامه‌های وی در سفر یک روزه به ساوه خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول