اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

راه‌اندازی «سامانه سوت‌زنی» در خبرگزاری فارس برای مبارزه با فساد قابل تقدیر است

نماینده مردم شهرستان‌ها بویراحمد و دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: راه‌اندازی «سامانه سوت‌زنی»، نوآوری قابل تقدیر خبرگزاری فارس در مبارزه با فساد در حوزه رسانه است.

راه‌اندازی «سامانه سوت‌زنی» در خبرگزاری فارس برای مبارزه با فساد قابل تقدیر است

مهدی روشنفکر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه یکی از اصلی ترین اهداف شکل گیری انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی جهت برپایی عدالت و رعایت انصاف و مقابله با فساد و رانت‌خواری بود  خاطر نشان کرد: نهضت امام که از سال 42 آغاز شد و  حتی پیش از آن که در طول تاریخ  علمای دین علیه فساد شاهان و درباریان قد علم کردند،همه و همه به واسطه ی فساد ستیزی بوده است.

وی گفت: اکنون همان مردمی که خون دادند و جوانان خود را در راه ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب که یکی از آن‌ها فساد ستیزی بوده هدیه کردند، از نظام جمهوری اسلامی و ارکان و کارگزاران آن، چه ما نمایندگان مجلس و چه رسانه‌ها انتظار دارند که در برابر فساد سکوت نکنند.

نماینده مردم سه شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت: به همین منظور هر کار ویژه‌ای که برای فساد ستیزی صورت بگیرد، مورد حمایت خواهد بود، چه این که دستگاه قضایی در دوره فعلی با هدایت عالمانه و عمل گرایانه آیت‌الله رئیسی خیز بلندی در راستای قطع ریشه ی مفسدین برداشته است.

روشنفکر با تاکید بر این که ایران اسلامی همه ظرفیت‌ها را برای خودکفایی و مقابله در برابر تحریمهای ظالمانه را دارد؛ اظهار داشت: در مملکتی زندگی می‌کنیم که کیلومترها مرز دریایی و دسترسی به آبهای آزاد دارد، از نظر تامین انرژی به کشوری وابسته نیستیم، خاک حاصلخیز برای کشاورزی فراوان است و معادن و ذخایر منحصر به فرد در اختیار داریم که اگر به درستی از آن‌ها استفاده کنیم و روزنه‌های فساد را در مبادی ببندیم،قطعا کشور از شرایط نامناسب فعلی خارج میشود. متاسفانه یکی از دلایل مشکلات امروزی کشور با داشتن همه ی ظرفیت‌ها به مفسده‌ها ومراکز فساد برمی‌گردد که فرصت کار و تلاش در فضای عادلانه و برابر  را از همه سلب میکند

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نباید اجازه دهیم مفسدان مردم را نا‌امید کنند و جلوی سرمایه‌گذاری پاک و سالم را بگیرند چراکه در اینصورت منابع به یغما رفته و کشور از ریل خودکفایی و بی‌نیازی از بیگانگان منحرف خواهد شد.

وی با تقدیر از اقدام نوآورانه خبرگزاری فارس و ابتکار در راه‌ا‌ندازی سامانه سوت‌زنی خاطرنشان کرد:کار ویژه‌ای از سوی خبرگزاری فارس به عنوان رسانه ای انقلابی و پر مخاطب صورت گرفته.شایسته است همه آن‌هایی که دغدغه مبارزه با فساد را دارند از چنین ظرفیت‌هایی جهت برملا کردن فساد و رسوایی مفسدان،خشکاندن ریشه‌های فساد و کمک به دستگاه قضا در راه مبارزه با فساد استفاده کنند.

انتهای پیام/82009/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول