اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

نامه خوئینی‌ها برآورده کننده سه خواسته اصلاح‌طلبان است

دبیر کل حزب توسعه و عدالت ایران با تأکید بر اینکه نامه موسوی خوئینی‌ها صرفا از سوی خودش نبوده است، به تبین سه هدف اصلاح‌طلبان از این نامه پرداخت.

نامه خوئینی‌ها برآورده کننده سه خواسته اصلاح‌طلبان است

مهدی وکیل پور دبیر کل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس با اشاره به نامه سرگشاده سیّد محمّد موسوی خوئینی‌ها به رهبر معظّم انقلاب، اظهار داشت: باید به این نکته دقت داشت که نامه آقای موسوی خوئینی‌ها صرفاً نامه ای از سوی خودش نبوده و به عبارتی نامه ای از سوی تفکر منفعل و شکست خورده است که سه هدف عمده را دنبال می کند.

وی ادامه داد: هدف اول آن است که اصلاح طلبان قصد دارند فشار افکار عمومی را از روی آقای روحانی و دولت تدبیر و امید بردارند چون این طیف می بایست برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری که در سال ۱۴۰۰ برگزار می شود حرفی برای گفتن داشته باشند، چرا که اگر خاطرمان باشد آقای روحانی در سال ۹۶ برای خروج از کابوس برجام به متهم کردن عده ای در داخل پرداخت و اعلام کرد این عده باعث شکست برجام شده اند که نوع برخورد ایشان نوعی فرار رو به جلو از کارنامه برجام است.

وکیل‌پور افزود: هدف دومی که غرب پرستان داخلی به دنبال آن هستند، آن است که مقدماتی را بوجود بیاورند که اگر یک دموکرات در آمریکا بر سر کار بیاید مجدداً بهانه ای برای شروع مذاکره در دولت آقای روحانی داشته باشند و بخواهند شکستهای پی در پی خودشان را در حوزه اقتصاد و سیاست جبران کنند.

دبیر کل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی درباره هدف سوم نامه موسوی خوئینی‌ها گفت: اصلاح‌طلبان می‌خواهند به جامعه و نیروهای دلسوز این هشدار را بدهد که اگر بخواهند به انتقادات خود از دولت ادامه دهند این جماعت خود فروخته حاضر هستند مانند میرزا آقا خان نوری به سفارت انگلیس پناهنده شوند.

وکیل پور با بیان اینکه خوب است موسوی خوئینی‌ها به سخنرانی سال ۹۶ شهید گرانقدر حاج قاسم سلیمانی مراجعه کنند، یادآور شد: شهید بزرگوار در این سخنرانی اعلام کردند: «من متاسفم برای کسانی که نام پیروی از خط امام و یا خود را یار و همراه حضرت امام می دانند ولی به جای اینکه نامه سرگشاده به استکبار و صهیونیست و دشمن بنویسند، نامه سرگشاده را به ولی ایستاده در خط مقدم مقابله با دشمن می نویسند. خط امام (ره ) این است که آبرو در دست بگیرید و به خدمت او بروید نه اینکه در گوشه ای بنشینید و علیه نظامی که حضرت امام تاسیس کرده و پای آن ۲۰۰ هزار نفر از جوانان این مملکت خون داده اند پوز اپوزیسیون بدهید.»

دبیر کل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی تصریح کرد: فروختگان داخلی باید جمله مقام معظّم رهبری مبنی بر اینکه آن کسانی که کار دشمن را در داخل انجام می دهند تقوا ندارند، مد نظر داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول