اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

خرید ۳۸۰۰ تن گندم در همدان/ پیش‌بینی افزایش ۲۵ درصدی خرید

سرپرست شرکت بازرگانی دولتی ایران نمایندگی همدان از خرید ۳۸۰۰ تن گندم در همدان خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال خرید این محصول ۲۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یابد.

خرید ۳۸۰۰ تن گندم در همدان/ پیش‌بینی افزایش ۲۵ درصدی خرید

مسعود بکایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از آغاز خرید گندم و دانه‌های روغن کلزا طی چند روز اخیر در همدان خبر داد و اظهار کرد: کار خرید را آغاز کردیم و براساس اطلاعات دو روز پیش ۳ هزار و ۸۰۰ تن گندم در استان خریداری شده است.

وی با اشاره به خرید ۳۴۰ تن دانه‌های روغنی گفت: کار خرید گندم به تازگی آغاز شده و به تدریج مراکز خرید تکمیل می‌شود و به ۶۰ مرکز خواهد رسید.

 سرپرست شرکت بازرگانی دولتی ایران نمایندگی همدان با بیان اینکه هفته گذشته تقریبا ۱۵ مرکز خرید گندم فعال بود که تاپایان این هفته تمام ۶۰ مرکز فعال خواهند شد افزود: یک مرکز خرید دانه‌های روغنی در محل کارخانه دانه‌های روغنی خزل نهاوند نیز فعال است.

وی با اشاره به اینکه طبق اعلام جهاد کشاورزی پیش.بینی می‌شود ۲۵ درصد خرید گندم در سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش یابد عنوان کرد: امیدواریم این میزان محقق شود.

بکایی با بیان اینکه چون به تازگی خرید گندم آغاز شده نمی‌توان در مورد کیفیت گندم خریداری شده نظر داد افزود: هر محموله‌ای وارد مراکز خرید می‌شود از لحاظ کیفیت متفاوت است و در مجموع متوسط کیفیت را باید ارائه داد.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول