اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  سایر حوزه ها

سامانه میز پشتیبانی در مدیریت امور اداری دانشگاه صنعتی شریف راه‌اندازی شد

مدیریت امور اداری دانشگاه صنعتی شریف، در راستای پاسخگویی مناسب و سریع به درخواست‌ها اقدام به راه‌اندازی سامانه میز پشتیبانی مدیریت امور اداری کرده است.

سامانه میز پشتیبانی در مدیریت امور اداری  دانشگاه صنعتی شریف راه‌اندازی شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، مدیریت امور اداری دانشگاه صنعتی شریف، در راستای پاسخگویی مناسب و سریع به کلیه درخواست‌ها اقدام به راه‌اندازی سامانه میز پشتیبانی مدیریت امور اداری کرده است.

این اقدام با توجه به شرایط کرونایی موجود و برای حفظ سلامتی کارکنان و پاسخ به سؤالات و افزایش دانش کارکنان دانشگاه در خصوص فعالیت‌های حوزه مدیریت امور اداری انجام شده است.

هم‌اکنون، سامانه میز پشتیبانی مدیریت امور اداری به آدرس https://hlp.edari.sharif.ir در دسترس است.

پس از ورود به سامانه، پایگاه دانش می‌تواند پاسخگوی اولیه سؤال‌ها باشد. جایی که با پرکاربردترین سؤالات به‌روزرسانی می‌شود. درخواست‎ها در ده عنوان مختلف شامل از ارزیابی عملکرد ترفیع، ارتقا رتبه، آموزش کارکنان، حضور وغیاب، مرخصی، بیمه تکمیلی، بیمه پایه، بازنشستگی و سابقه خدمت، تسهیلات گردشگری، عمومی کارگزینی، تسهیلات مالی، اتوماسیون و عمومی رفاه در سامانه میز پشتیبانی دسته‌بندی شده است. درصورتیکه پاسخی برای درخواست خود در پایگاه دانش نیافتید می‌توانید از طریق ایجاد درخواست جدید، آن را در دسته مربوطه ثبت کنید. پس از ارسال درخواست، شناسه پیگیری درخواست به شما نمایش داده می‌شود و از طریق این شناسه می‌توانید درخواست خود را پیگیری کنید. همچنین پس از ثبت درخواست، ایمیل حاوی شناسه پیگیری نیز برای شما ارسال می‌شود.

درخواست‌ها توسط 19 نفر از کارشناسان بررسی شده و نهایتا بین 24 تا 48 ساعت پاسخ داده می‌شود. چنانچه سؤال شما نیاز به زمان بیشتری برای پاسخ داشته باشد کارشناسان، شما را مطلع می‌کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول