به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، مدیریت امور اداری دانشگاه صنعتی شریف، در راستای پاسخگویی مناسب و سریع به کلیه درخواستها اقدام به راهاندازی سامانه میز پشتیبانی مدیریت امور اداری کرده است.
این اقدام با توجه به شرایط کرونایی موجود و برای حفظ سلامتی کارکنان و پاسخ به سؤالات و افزایش دانش کارکنان دانشگاه در خصوص فعالیتهای حوزه مدیریت امور اداری انجام شده است.
هماکنون، سامانه میز پشتیبانی مدیریت امور اداری به آدرس https://hlp.edari.sharif.ir در دسترس است.
پس از ورود به سامانه، پایگاه دانش میتواند پاسخگوی اولیه سؤالها باشد. جایی که با پرکاربردترین سؤالات بهروزرسانی میشود. درخواستها در ده عنوان مختلف شامل از ارزیابی عملکرد ترفیع، ارتقا رتبه، آموزش کارکنان، حضور وغیاب، مرخصی، بیمه تکمیلی، بیمه پایه، بازنشستگی و سابقه خدمت، تسهیلات گردشگری، عمومی کارگزینی، تسهیلات مالی، اتوماسیون و عمومی رفاه در سامانه میز پشتیبانی دستهبندی شده است. درصورتیکه پاسخی برای درخواست خود در پایگاه دانش نیافتید میتوانید از طریق ایجاد درخواست جدید، آن را در دسته مربوطه ثبت کنید. پس از ارسال درخواست، شناسه پیگیری درخواست به شما نمایش داده میشود و از طریق این شناسه میتوانید درخواست خود را پیگیری کنید. همچنین پس از ثبت درخواست، ایمیل حاوی شناسه پیگیری نیز برای شما ارسال میشود.
درخواستها توسط 19 نفر از کارشناسان بررسی شده و نهایتا بین 24 تا 48 ساعت پاسخ داده میشود. چنانچه سؤال شما نیاز به زمان بیشتری برای پاسخ داشته باشد کارشناسان، شما را مطلع میکنند.
انتهای پیام/