اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

درخواست مکرر فیس بوک از آمریکایی ها برای ماسک زدن

با افزایش شدید مرگ و میر ناشی از ابتلا به کرونا در آمریکا، شبکه های اجتماعی در این کشور از مردم خواسته اند تا حتما از ماسک استفاده کنند.

درخواست مکرر فیس بوک از آمریکایی ها برای ماسک زدن

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از آسین ایج، فیس بوک اعلام کرده در بالای صفحه این شبکه اجتماعی پیام هشداری را به نمایش درمی آورد که در آن از همه مردم امریکا خواسته شده تا حتما ماسک بزنند.

پیام هشدار فیس بوک در شبکه اجتماعی اینستگرام هم نمایش داده می شود. فیس بوک مالکیت اینستگرام و پیام رسان واتس اپ را نیز در اختیار دارد. قرار است این خدمات به کاربران آمریکایی ارائه شود و مشخص نیست آیا برنامه ای برای توسعه ارائه این خدمات وجود دارد یا خیر.

 

فیس بوک با صدور بیانیه ای در این زمینه اعلام کرده است: همزمان با افزایش موارد ابتلا به ویروس کووید 19 در آمریکا ماه پیام هشداری را در بالای صفحه فیس بوک و اینستگرام نمایش می دهیم تا همگان به یاد داشته باشند که باید صورت خود را به طور کامل با ماسک بپوشانند.

فیس بوک همچنین نکاتی را برای مقابله با ابتلا به این بیماری و لینک هایی را به مراکز درمانی کووید 19 به اشتراک گذاشته است. پیش از این توئیتر هم با ارسال پیام هایی برای کاربران خود از آنها خواسته بود تا حتما ماسک بزنند.

برخی مردم آمریکا علیرغم هشدارهایی مکرر از ماسک زدن امتناع می کنند و دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نیز از جمله افرادی است که این موضوع را چندان جدی نمی گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول