اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

کشف ۳۰ تنی چوب قاچاق در آستانه‌اشرفیه

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه از کشف ۳۰ تن چوب قاچاق در یکی از کارگاه‌های این شهرستان خبر داد.

کشف ۳۰ تنی چوب قاچاق در آستانه‌اشرفیه

سرهنگ حمید محمدی نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه نیروی انتظامی با هرگونه قاچاق به‌شدت برخورد می‌کند، اظهار کرد: انجام قاچاق در کشور و هر منطقه‌ای، باعث کاهش رشد اقتصادی و عدم ایجاد اشتغال می‌شود و نیروی انتظامی هم بنا بر اصالت کاری خود با هرگونه قاچاق به‌شدت برخورد می‌کند.

وی با اشاره به توقیف و ضبط ۳۰ تن چوب قاچاق در آستانه‌اشرفیه گفت: در چند روز اخیر گزارش‌هایی مربوط به چوب در یکی از کارگاه‌های آستانه‌اشرفیه به نیروی انتظامی ارسال شد که مأموران پس از اقدامات کارشناسی و بررسی‌های لازم، متوجه قاچاق بودن چوب در کارگاه مورد گزارشه شده و با هماهنگی دستگاه قضایی این چوب‌ها ضبط شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه از دستگیری متهم ۵۱ ساله در رابطه با قاچاق چوب در این شهرستان خبر داد و افزود: توسکا، گردو و بلوط مهم‌ترین چوب‌های قاچاق کشف‌شده بوده که ارزش ریالی آن ۶۰۰ میلیون ریال است.

محمدی نسب با درخواست از مردم در خصوص ارائه گزارش‌ها خود به نیروی انتظامی بیان کرد: حفظ بیت‌المال مهم‌ترین وظیفه نیروی انتظامی در کشور است لذا از تمامی مردم درخواست می‌شود در صورت مشاهده قاچاق و بروز تخلفات در حوزه محیط‌زیست سریعاً به انتظامی اطلاع دهند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول