اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

ضرورت کیفی‌سازی برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در فارس

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس بر استراتژی توام با تولید محتوا در کیفی‌سازی برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس تاکید کرد.

ضرورت کیفی‌سازی برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت و معدن استان فارس، ایزدی در  کارگروه اصناف و بازاریان استان با محوریت بزرگداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس اظهار داشت: با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، توجه به حماسه و ارزش‌ها ضرورتی غیرقابل انکار است بنابراین رویکرد این کارگروه  این باشد که ارزشها و افتخارات به نسل آینده منتقل گردد.
 وی بیان کرد: تشکیل کمیته‌های مختلف توسط سایر تشکل‌ها و ادارات زیرمجموعه این کارگروه، جهت  تدوین  برنامه‌ها،  اثربخشی  و گستردگی بالای برنامه‌های تخصصی  و شاخص ، بررسی ابعاد گسترده موضوع دفاع مقدس و نیز خروجی آن به کارگروه جهت برنامه‌ریزی مدون عملیاتی و اجرایی، از ویژگی‌های این کارگروه است.
ایزدی ادامه داد: در این راستا در تمام ادارات  صمت  شهرستانی، تشکلهای بخش خصوصی، واحدهای تولیدی،  صنعتی، معدنی، تجاری و اصناف  استان، برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با محوریت تاکید بر فضای مجازی در اطلاع‌رسانی بهتر و بیشتر، کیفی‌سازی  محتوا و  برنامه‌های انتقال دستاوردهای دوران دفاع مقدس به نوجوانان و جوانان  تشکیل می شود .
رئیس سازمان صنعت و کعدن فارس با تاکید بر استراتژی  توام با تولید محتوا در کیفی‌سازی برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس افزود: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری جهت  تحقق شعار "جهش تولید" یکی از سیاست‌های اجرایی و محورهای اصلی چهلمین سالگرد دفاع مقدس، تاثیر دفاع مقدس بر بیداری اسلامی و حوزه مقاومت، یکپارچگی و هم‌افزایی در برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس، تدوین و انتشار دستاوردهای دفاع مقدس، بهره‌مندی از ظرفیت و مشارکت فعال تمامی تشکلها  واحدهای تولیدی ، تجاری  و اصناف و بازاریان، توجه به کیفیت بخشی و فراگیری برنامه‌ها با استفاده از شیوه های نوین و سمت و سو دادن برنامه‌ها است.
ایزدی با تشریح ویژه برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در سازمان صمت گفت :  با توجه به شرایط حساس و بحران کرونایی کشور و استان امسال ویژه برنامه‌های دفاع مقدس با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و بهره گرفتن از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی، رسانه‌ای و فضای مجازی  با کیفیت محتوایی مناسب و در خور شاًن همه مردم شریف استان و سلحشوران هشت سال دفاع مقدس،  تولید  و خدمت مردم  عزیز  به خصوص جوانان عرضه می شود.
  جانشین سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) نیز در این جلسه ابراز امیدواری کرد: با بهره‌گیری از ظرفیتها و امکانات ایجاد شده در حوزهای مختلف صنعتی، معدنی،  تجاری ،  اصناف و بازاریان، بتوانیم چهلمین سالگرد دفاع مقدس را به نحو مطلوب گرامی داشته و آنچه که در هشت سال دفاع مقدس رقم خورده و گنجینه بزرگی  از ارزش‌های متعالی را ایجاد نموده  است، به نسل جوان انتقال دهیم.
سیامک صادقی با تاکید بر ایجاد استراتژی  موثر در معرفی ظرفیتها ، رشادتها و فعالیتهای دفاع مقدس افزود: نمود شاخص و اثرگذار اقتدار ایران اسلامی مرهون مقاومت  ۴۲ ساله  انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس به عنوان یک دانشگاه و راهبرد اساسی در مقابله با  قدرتهای پوشالی است.
صادقی با تاکید بر اینکه ضرورت دارد مسوولان در کارگروه اصناف و بازاریان استان فارس  پیگیر برنامه‌های ابلاغی باشند، یادآور شد: تأثیر دفاع مقدس بر تمامی ابعاد جامعه از جمله اقتصادی، فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی باید برای همه بیان و از ظرفیت فضای مجازی در تبیین آن استفاده شود.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول