اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

پیش‌بینی سنجش سلامت 30 هزار نوآموز در کرمانشاه/ حدود 40 پایگاه آماده است

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه تعداد پایگاه‌های سنجش در سراسر استان را حدود 40 پایگاه عنوان کرد و گفت: هر پایگاه روزانه 20 نفر و در هر ساعت چهار نفر را از هشت صبح تا یک بعدازظهر پذیرش دارد.

پیش‌بینی سنجش سلامت 30 هزار نوآموز در کرمانشاه/ حدود 40 پایگاه آماده است

فرزاد سهیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص سنجش نوآموزان استان، اظهار داشت: برنامه سنجش نوآموزان بدوورود به دبستان امسال نیز طبق سنوات گذشته البته با رعایت شرایط و الزاماتی لازم در راستای مقابله با کرونا، از 18 تیرماه آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: البته فرایند نوبت‌گیری از روز دوازدهم تیرماه در سامانه سنجش که در دسترس مدیران مدارس است فعال شده و مدیران مدارس اقدام به نوبت‌گیری کرده‌اند که پیش‌بینی می‌کنیم سنجش حدود 30 هزار نوآموز استان تا دهه دوم شهریورماه ادامه خواهد داشت.

 رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه تصریح کرد: امسال تعداد پایگاه‌های سنجش را  براساس هماهنگی که با وزارتخانه داشتیم و تمهیدات آموزش و پرورش استان، افزایش یافته به عنوان مثال در سنوات گذشته که حدود 40 مراجعه کننده داشتیم امسال به 20 نفر طی روز کاهش یافته است.

وی تعداد پایگاه‌های سنجش در سراسر استان (پایگاه سیار، ثابت و تخصصی) را حدود 40 پایگاه عنوان کرد و افزود: هر پایگاه روزانه 20 نفر و در هر ساعت چهار نفر را از هشت صبح تا یک بعدازظهر پذیرش دارد.

سهیلی از خانواده‌ها خواست حتما نسبت به انجام سنجش نوآموزان توجه ویژه‌ای داشته باشند و به علت نگرانی از کرونا عدم سنجش را نداشته باشند، چرا که در صورت عدم سنجش فرزند آن‌ها در مدرسه ثبت‌نام نمی‌شود.

وی ادامه داد: اگر خانواده‌ای به هر دلیلی نتوانست در تاریخی که برای سنجش نوآموز اعلام شده به پایگاه مشخص شده مراجعه کند باید بابت لغو نوبت 20 هزار تومان پرداخت کند و مجددا از طریق مدرسه برای سنجش نوبت‌گیری کند.

سهیلی اضافه کرد: حتما فقط یک نفر از والدین نوآموز را همراهی و در ساعاتی که در برگه نوبت‌دهی ذکر شده مراجعه کنند، استفاده از ماسک برای والدین و نوآموز الزامی است چون که براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه خدمات به افراد بدون ماسک ممنوع است.

وی ادامه داد: پروتکل‌های بهداشتی با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پایگاه‌های سنجش رعایت می‌شود و پایگاه‌ها در دو نوبت ضدعفونی می‌شوند.

سهیلی در خصوص مدارک مورد نیاز برای سنجش، یادآور شد: پرینت نوبت‌گیری، اصل شناسنامه نوآموز و شناسنامه و کارت ملی والدین همراه نوآموز، کارت واکسیناسیون و 40 هزار تومان هزینه که حتما از طریق کارت بانکی باید پرداخت شود، مدارک مورد نیاز برای سنجش است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول