اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

کاهش تقاضای خرید لوازم خانگی در همدان/ رکود بی سابقه

رئیس اتحادیه لوازم‌ خانگی همدان با بیان اینکه لوازم خانگی مانند کالاهای مصرفی دچار افزایش قیمت شده است گفت: کمبودی در بازار نداریم به ویژه اینکه تقاضای خرید از سوی مردم به شدت کاهش یافته است.

کاهش تقاضای خرید لوازم خانگی در همدان/ رکود بی سابقه

امیر خانجانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه در حال حاضر بازار لوازم خانگی در رکود عمیق به سر می‌برد اظهار کرد: در بازار کالاهای خانگی موجود است و کمبودی نداریم چراکه تقاضای خرید از سوی مصرف‌کننده به شدت کاهش  پیدا کرده  است.

وی با اشاره به اینکه لوازم خانگی نیز همچون ارز، طلا و دیگر کالاهای مصرفی دچار افزایش قیمت شده است افزود: بازار لوازم خانگی با توجه به اینکه این کالا اولویت خرید مردم نیست مگر در مواقع ضروری و از طرفی هم شیوع بیماری کرونا برگزاری مهمانی و عروسی را مختل کرده دچار اختلال و رکود سخت شده است.

رئیس اتحادیه لوازم‌خانگی همدان با تأکید بر اینکه قدرت خرید مردم نیز به تبع تورم و شیوع بیماری کرونا به شدت کاهش پیدا کرده است  تصریح کرد: تعدادی از اعضای این صنف به ویژه مستاجران به سمت و سوی ورشکستگی و تعطیلی رفته و تعدادی دیگر در حال جمع آوری کسب و کار خود هستند.

وی با بیان اینکه سرمایه بازاریان در حوزه لوازم خانگی کفاف شرایط موجود را  نمی‌دهد چراکه در صورت فروش هر یک از اقلام امکان جایگزین آن وجود ندارد ادامه داد: در بسیاری از کالاها امکان بورس‌بازی و خرید و فروش وجود دارد اما در صنف لوازم خانگی تنها در صورت نیاز و تقاضا بازار فعال است و خرید و فروش صورت می‌گیرد.

خانجانی در پایان با اشاره به اینکه پس از ممنوعیت ورود کالاهای لوازم خانگی به کشور به تولید داخل روی آورده شد بیان کرد: برخی از قطعات از دیگر کشورها وارد می‌شود و داخل مونتاژو تولید نهایی میشود و اغلب تحت برندهای داخلی به فروش می‌رود.

انتهای پیام/89033/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول