اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

ممنوعیت برگزاری هر گونه مراسم عروسی و ترحیم در لرستان/ استفاده از ماسک اجباری شد

بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونا برگزاری هر گونه مراسم ختم، ترحیم، عروسی و ... از امروز به مدت 10 روز در لرستان ممنوع بوده و استفاده از ماسک در تمام اماکن سرپوشیده و ادارات الزامی است.

ممنوعیت برگزاری هر گونه مراسم عروسی و ترحیم در لرستان/ استفاده از ماسک اجباری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا پیش از ظهر امروز به صورت ویدئو کنفرانس برگزار و تصمیماتی در جهت اعمال محدودیت‌ها به منظور جلوگیری از شیوع کرونا در استان لرستان اخذ شد.

مصوبات امروز ستاد مبارزه با کرونا در استان لرستان به شرح زیر است؛ 

۱- برگزاری هرگونه تجمع رسمی و غیر رسمی شامل مراسمات ترحیم، ختم، عروسی و ... از تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ به مدت ۱۰ روز در سطح استان ممنوع بوده و با برگزار کنندگان برخورد قضایی صورت خواهد گرفت.

۲- کارکنان و مراجعه کنندگان به دستگاه‌های اجرایی استان ملزم به استفاده از ماسک هستند و از ورود ارباب رجوع و کارمند بدون استفاده از ماسک به دستگاه‌های اجرایی جلوگیری گردد.

۳- مدیران کل دستگاه‌های اجرایی زمینه بهره‌مندی کارکنان دارای بیماری زمینه‌ای، بانوان باردار و دارای کودک شیرخوار از مرخصی استحقاقی را فراهم آورند.

۴- فعالیت کلیه رستورانها، تالارهای پذیرایی و عروسی، کافی شاپ‌ها، قهوه خانه‌ها و ... در سطح استان به مدت 10 روز ممنوع بوده و نیروی انتظامی با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و اصناف نظارت لازم را در این خصوص بعمل آورند. 
 
۵-  استفاده از ماسک در کلیه اماکن سرپوشیده از جمله پاساژها، مجتمع تجاری و ... الزامی بوده و صاحبان این اماکن ملزوم به اجرای این بند می‌باشند. ضمناً سازمان صمت و اصناف استان نظارت لازم را در این خصوص به‌عمل آورند.

۶- ملاقات‌های عمومی مدیران دستگاه‌های اجرایی از تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۱۵به مدت ده روز لغو و از روش‌های جایگزین غیر حضوری برای انجام این امور استفاده شود.

۷-  شهرداری‌های سطح استان نسبت به ضد عفونی کردن روزانه سرویس ناوگان شهری (اتوبوس و تاکسی) اقدام نموده و رانندگان این وسایط نقلیه را به استفاده از ماسک الزام نمایند.

۸-  کتابخانه‌های عمومی استان از تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ به مدت 10 روز تعطیل شود.

۹- مدیران کل دستگاه‌های اجرایی از برگزاری مراسمات مشمول تجمع در ادارات و نهادها جلوگیری نمایند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول