اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

رتبه دوم گیلان در اجرای طرح نشانی استاندارد مکان محور

استاندار گیلان با بیان اینکه گیلان در اجرای طرح نشانی استاندارد مکان محور دارای رتبه دوم کشوری است، گفت: با توجه به اثرگذاری اجرای این طرح در روند توسعه و پیشرفت استان، انتظار می‌رود با تسریع در روند اجرا، جایگاه نخست را به دست آوریم.

رتبه دوم گیلان در اجرای طرح نشانی استاندارد مکان محور

به گزارش خبرگزاری  فارس از رشت، ارسلان زارع امروز در جلسه بررسی اجرای طرح نشانی استاندارد مکان‌محور استان با حضور کاوه دولتی مدیرکل جغرافیایی و اطلاعات مکانی شرکت ملی پست ایران با اشاره به تأکید رئیس‌جمهوری مبنی بر اهمیت اجرای پروژه جی‌نف (پایگاه ملی نشانی مکان محور (GNAF)) در مسیر توسعه کشور اظهار کرد: از تعداد ۵۲ شهر استان، در ۳۹  شهر فرآیند اجرای این طرح به اتمام رسیده که باید با تحرک بیشتری، در مناطق باقیمانده نیز اجرایی شوند. 

وی بر ضرورت پیشگیری از موازی‌کاری در اجرای طرح‌های در دست اقدام برای دستیابی به اهداف پیش‌بینی‌شده و نیز کاهش هزینه‌ها تأکید کرد و گفت: فرمانداران با برگزاری جلسات مرتبط شهرستانی، از ظرفیت‌های موجود به‌ویژه شهرداران و دهیاران برای شتاب در اجرای طرح نشانی استاندارد مکان محور استفاده بهینه کنند.

نماینده عالی دولت در استان، با بیان اینکه گیلان در اجرای طرح نشانی استاندارد مکان محور دارای رتبه دوم کشوری است، افزود: با توجه به اثرگذاری اجرای این طرح در روند توسعه و پیشرفت استان، انتظار می‌رود با تسریع در روند اجرا، جایگاه نخست را به دست آوریم.

استاندار گیلان با بیان اینکه در راستای تسریع در اجرای این طرح از منابع استانی نیز حمایت می‌شود، تصریح کرد: اجرای طرح کاداستر (حدنگاری) نیز ازجمله برنامه‌های استان است که برای اتمام آن تا نیمه نخست سال آینده، نیازمند تلاش مضاعف هستیم.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول