اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

توزیع الکترونیکی فرآورده‌های نفت سفید در کرمان/حواله‌های کاغذی حذف شد

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمان گفت: از ابتدای تیر ماه امسال توزیع فرآورده‌های نفتی سفید و گاز خرده‌فروشی بر روی بستر کارت بانکی و به شکل الکترونیکی صورت می‌گیرد و حواله‌های کاغذی حذف شده است.

توزیع الکترونیکی فرآورده‌های نفت سفید در کرمان/حواله‌های کاغذی حذف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سیدباقر نورالدینی ظهر امروز در نشست خبری از کاهش کشفیات سه ماهه امسال در حوزه نفت و گاز به میزان حدود 200 درصد خبر داد و گفت: مجموع کشفیات فرآوده‌های نفتی سه ماهه ابتدای سال گذشته یک میلیون و 220 هزار لیتر بوده و که در سه ماهه امسال به 440 هزار لیتر رسیده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمان اجرای طرح‌های پیمایشی ناوگان سنگین برون شهری، ارتقای سامانه‌های درخواست فرآوده‌های نفتی را از رویکردهای موثر در کاهش قاچاق سوخت عنوان کرد.

وی با بیان اینکه تمام کاربرها باید از سوی سازمان‌های متولی خودشان معرفی شوند، افزود: از ابتدای تیر ماه امسال توزیع فرآورده‌های نفتی سفید و گاز خرده‌فروشی بر روی بستر کارت بانکی و به شکل الکترونیکی صورت می‌گیرد و حواله‌های کاغذی حذف شده است.

نورالدینی خاطرنشان کرد: افزایش نرخ یکی از دلایل کاهش قاچاق خواهد بود، اما سامانه‌های جدید و نظارت‌ها اثرگذاری بیشتری را دارد.

کالاهای بی‌کیفیت نیز که به سلامت جامعه آسیب می‌زنند

احسان یوسفی‌پور مدیر اداره جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان کرمان از فراهم شدن امکان فروش کالاهای تمکلیکی از طریق بورس کالایی خبر داد و گفت: این قانون به تصویب رسیده است و با ابلاغ آن می‌توان کالاهای ارزشمند را از این طریق به فروش رساند.

وی ادامه داد: فروش کالا به شرط صادرات از دیگر موارد فروش اموال تملیکی است که شامل کالاهایی است که فروش داخلی آنها منجر به آسیب به تولیدکنندگان داخلی می‌شود، لذا به شرط صادرات فروخته می‌شوند.

یوسفی‌پور ابراز داشت: فروش کالاهای باکیفیت و مورد نیاز جامعه از جمله کارخانجات و تولیدات داخلی را نیز داریم که اینها را سریع تعیین تکلیف کرده و از گمرک خارج می‌کنیم تا به مرحله مزایده گذاشته شوند.

وی گفت: کالاهای بی‌کیفیت نیز که به سلامت جامعه آسیب می‌زنند و یا استاندارد لازم را ندارند به صورت ماهانه منهدم می‌شوند.

مدیر اداره جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان کرمان، فروش سه ماهه اول امسال این مجموعه را 23 میلیارد ریال عنوان کرد که در سال گذشته 18 میلیارد ریال بوده است.

وی اظهار کرد: در هفته پیش روی، انهدام محوله‌ای از البسه و کشف مستعمل، دارو و لوازم آرایشی غیراستاندارد و قاچاق به ارزش ریال 20 میلیارد ریال را خواهیم داشت.

انتهای پیام/80017/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول