اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

خواننده رپ رقیب تازه ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری می‌شود

کانیه وست سال ۲۰۱۸ در بحبوحه حمایت های خود از ترامپ در دفتر کار رئیس جمهوری آمریکا در کاخ سفید با وی دیدار کرد اما یک سال پس از آن در مصاحبه ای فاش کرد که حمایت از ترامپ ترفندی برای رسیدن به کاخ سفید بوده است.

خواننده رپ رقیب تازه ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری می‌شود

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس به نقل از گاردین، کانیه وست، خواننده رپ آمریکایی و همسر کیم کارداشیان شنبه اعلام کرد که برای انتخابات ریاست‌ جمهوری ماه نوامبر در ایالات متحده نامزد خواهد شد.

 

این خواننده سرشناس که خود از هواداران ترامپ‌ به شمار می‌‌رود پیش‌تر اعلام کرده بود که خود را برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ آماده می‌کند اما در تصمیمی ناگهانی از آمادگی برای نامزدی در انتخابات ماه نوامبر خبر داد.

 

کانیه وست با انتشار توییتی ضمن اعلام رسمی تصمیم خود برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو، نوشت: ما حالا باید با توکل به خدا، اتحاد در دیدگاه‌ها و تلاش برای ساختن آینده در راه تحقق وعده آمریکایی گام برداریم.

 

کانیه وست ۴۳ ساله بدون توضیحی بیشتر، تاکید کرده که مصمم است تا به عنوان نامزد در انتخابات ریاست‌ جمهوری ۲۰۲۰ شرکت کند.

 

تصمیم بلندپروازانه این رپر برای رقابت‌ با چهره‌های مشهور سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری را می‌توان برگرفته از روحیه جاه‌طلبی وی دانست که به صورت نمادین در یکی از ترانه‌های وی منعکس شده است.

 

کانیه وست با ۳۰ میلیون دنبال‌کننده در شبکه اجتماعی توییتر امیدوار است بتواند آراء قابل ملاحظه‌ای در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا کسب کند.

 

او در ترانه‌ای با مضمون «ستاره را هدف بگیر» می گوید اگر نهایت آرزوی تو رسیدن به ستاره‌ها باشد اگر به ستاره نرسی و سقوط کنی حداقل روی ابرها خواهی افتاد.



اعلامیه رسمی توئیتری کانیه وست برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰

کانیه وست، طی سال‌های اخیر به دلیل مشکلات روانی، با حمایت از ترامپ بارها مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته و به تیتر یک روزنامه‌ها در این کشور تبدیل شده است.

 

کانیه وست سال ۲۰۱۸ در بحبوحه حمایت های خود از ترامپ در دفتر کار رئیس جمهوری آمریکا در کاخ سفید با وی دیدار کرد اما یک سال پس از آن در مصاحبه ای هدف واقعی خود را فاش کرد که حمایت از ترامپ در واقع ترفندی برای تمسخر دمکرات‌ها و نیز هموار کردن راه خود برای رسیدن به کاخ سفید بوده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول