اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

راه اندازی طرح ملی «پیام نگار» در رادیو پیام

مدیر شبکه رادیویی پیام گفت: برای تعامل بیشتر با مخاطبان و کشف استعدادهای نویسندگی برای رادیو، طرح ملی «پیام نگار» را راه اندازی کردیم.

راه اندازی طرح ملی «پیام نگار» در رادیو پیام

«شهرام ملازاده» مدیر شبکه رادیویی پیام و رادیو آوا در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: یکی از مهمترین اهداف ما در رادیو پیام استفاده از ظرفیت های مغفول مانده در بهره گیری رسانه از توانمندیهای موجود در جامعه ومخاطبان رسانه ملی بویژه رسانه رادیو در بخش های مختلف است.

وی افزود: رادیو پیام تاکنون با راه اندازی پویش های متعدد در مناسبتهای تقویمی توانسته است  ضمن تعامل بیشتر با مخاطبانش فضارا برای دیده شدن مخاطبان در بخش های مختلف در رادیو نمای رادیو پیام و رادیو آوا فراهم کند که بیشتر قالب تصویری داشته که با استقبال گسترده مخاطبان همراه بوده و هست.

ملازاده تاکید کرد: اما در طرح پیام نگار در نظر داریم مطالب نوشته شده مخاطبان را در چارچوب سیاست های شبکه در بخش های مختلف از آنتن شبکه به نام خودشان پخش کنیم. یکی از بخش های مغفول مانده در حوزه مشارکت مخاطبان با رسانه ملی بخش نویسندگی بوده که در رسانه برنامه مدونی در این بخش صورت نگرفته است.

وی اظهارداشت: نظر به ارتقاء دانش عمومی و وجود استعدادهای بالقوه در میان اقشار مختلف جامعه در بخش های مختلف نویسندگی، هنری و... ما را بر آن داشت با طراحی و راه اندازی طرح ملی پیام نگار بتوانیم ضمن جذب مشارکت هموطنان در عرصه نویسندگی استعدادهای این حوزه را کشف و از قلم آنها در ارتقاء فرهنگ عمومی کشور بهره مند شویم.

ملازاده گفت: با توجه به فراگیری شبکه رادیویی پیام در تمام حوزه های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، مذهبی و... همچنین اهمیت پاسداشت زبان فارسی در رادیو پیام این طرح «پیام نگار» همزمان با روز قلم در این شبکه راه اندازی شد.

مخاطبان رادیو پیام در سراسر کشور می توانند متون ادبی، شعر، داستانک و... در بخش های مختلف را با رعایت زبان معیار و آیین نگارش زبان فارسی در قالب و ساختار ارائه شده از رادیو پیام از طریق درگاههای ارتباطی :پیام رسان سروش رادیو پیام به نشانی @pr.radiopayam و یا سایت رادیو پیامwww.radiopayam.ir ارسال و مطالب ارسالی خود را با نام خودشان از بخش های مختلف رادیو پیام بشنوند.

مهمترین نکته اینکه مطالب و متنون ارسالی حتما باید کوتاه و موجز  باشد. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص  نویسندگی برای رادیو پیام و کسب راهنمایی های لازم می توانند به سایت رادیو پیام بخش پیام نگار مراجعه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول