اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

با وجود اعلام مهدی؛ پارس جنوبی و نساجی امشب در زمین حاضر می‌شوند

با وجود اعلام سهیل مهدی برای عدم برگزاری 2 دیدار امشب، تیم‌های پارس جنوبی و نساجی برای گزارش ناظر مسابقه وارد زمین شده و عدم حضور تیم میهمان را به سازمان لیگ گزارش خواهند کرد.

با وجود اعلام مهدی؛ پارس جنوبی و نساجی امشب در زمین حاضر می‌شوند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در شرایطی که سهیل مهدی سرپرست کمیته مسابقات لیگ برتر اعلام کرده مسابقات امشب( نساجی- فولاد) و (پارس جنوبی- استقلال) فعلا برگزار نمی‌شود اما مراسم و برنامه‌های مد نظر سازمان لیگ در دو دیدار امشب اجرا خواهد شد.

به این ترتیب با وجود عدم سفر استقلال به جم و بازگشت فولاد  از قائمشهر به اهواز دو تیم نساجی مازندران و پارس جنوبی امشب وارد زمین شده و ناظر این دو مسابقه عدم حضور تیم‌های استقلال و فولاد در زمین را ثبت و گزارش آن را برای سازمان لیگ ارسال خواهند کرد.

این اقدام برای این موضوع صورت می‌گیرد که در صورت عدم اثبات آزمایشات کرونای دو تیم فولاد و استقلال و در صورتی که تعداد نفرات کرونایی‌های دو تیم بر خلاف ادعای آنها باشد نتیجه هر دو مسابقه به سود تیم‌های میزبان یعنی پارس جنوبی و نساجی مازندران 3 بر صفر اعلام شد.

به این ترتیب در صورت راستایی آزمایی و صحت ادعای استقلال و فولاد مسابقات امشب دو تیم در زمان دیگری برگزار می‌شود و در غیر این صورت هر دو مسابقه 3 بر صفر به سود پارس جنوبی و نساجی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول