اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

احداث 250 واحد مسکونی در روستاهای سیل زده پلدختر توسط سپاه و بسیج

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع)استان تهران گفت: به طورکلی تا کنون 250 واحد مسکونی در روستاهای سیل زده پلدختر توسط سپاه سیدالشهدا (ع)، بسیجیان، خیران، گروه‌های جهادی و مردم بازسازی و احداث شده است.

احداث 250 واحد مسکونی در روستاهای سیل زده پلدختر توسط سپاه و بسیج

سردار حسن حسن‌زاده امروز در حاشیه افتتاح 40 واحد مسکونی برای سیل‌زدگان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پلدختر اظهار داشت: به طورکلی تا کنون 250 واحد مسکونی در روستاهای سیل زده پلدختر توسط سپاه سیدالشهدا (ع)، بسیجیان، خیران،گروه‌های جهادی و مردم بازسازی و احداث شده است.

وی از مدیریت و درایت سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان در جریان وقوع سیل فروردین ماه سال 1398 تقدیر کرد و افزود: سپاه حضرت سید الشهدا (ع) از نخستین روزهای حادثه سیل ویرانگر پلدختر توفیق خدمت گذاری به سیل زدگان را داشت که این مدال افتخاری برای سپاه است. 

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: این قرارگاه در جریان وقوع سیل در پلدختر در راستای خدمت به مردم آسیب دیده پس از اقدام‌های امدادرسانی کار مرمت، بازسازی، بهسازی و احداث واحدهای مسکونی را در مناطق سیل‌زده روستاهای پلدختر آغاز کرد.

وی افزود: با توجه به بازدید حدود 10 ماه پیش سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران از مناطق سیل زده مقرر شد واحدهای مسکونی سیل‌زدگان با رعایت اصول مهندسی و کارشناسی در سطح عالی و زیبا که مردم استحقاق آن را دارند ساخته و تحویل داده شوند.

حسن‌زاده یادآورشد :مردم استان لرستان به ویژه پلدختر مردمی ولایتمدار، انقلابی، مومن، مذهبی، حامی و پشتیبان نظام و رهرو واقعی شهدا هستند که طی مدتی که مشغول خدمت رسانی بودیم جلوه های زیبایی از قدرشناسی آنان به عینه مشاهده شد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع)استان تهران گفت: به برکت خون شهدا و دلدادگی این مردم به امام حسین (ع) و اهل بیت (ع) سایت سیل زدگان روستای مورانی به نام حضرت سید الشهدا (ع) نامگذاری شد.

وی اصلی ترین مولفه ملت ایران را مقاومت دانست و افزود: دشمن در اوایل سال 1398 در بوق کرنا می‌کرد که تحریم‌ها، ملت ایران را فلج می کند اما مردم علی رغم تمام مشکلات و بحران‌ها ایستادگی کردند و آنها ملت ایران را نشناخته‌اند.

حسن زاده یادآورشد: ملت ایران، مقاومت را اصلی ترین مولفه خود انتخاب کرده و در دوران دفاع مقدس علی رغم مشکلات فراوان تسلیم دشمن نشد و امروز در اوج مشکلات معیشتی و بحران‌هایی مانند سیل اما سیل همدلی، کمک و همراهی ملت به هموطنان خود بی‌نظیر است و دنیا را حیرت زده کرد.

وی افزود: ملت ایران با مشکلات اقتصادی و معیشتی دست و پنجه نرم می‌کند و مسئولان نظام جمهوری اسلامی در تلاش برای به حداقل رساندن این مشکلات هستند .

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: مردم ایران ایستادگی و مقاومت را در مکتب امام حسین (ع) آموخنه است و دشمنان را به زانو در می‌آورند تا جایی که در برابر این ملت با عظمت کرنش کنند.

حسن‌زاده افزود: امروز کشورهایی که مدعی پیشرفت بودند و در تجهیزات پزشکی برای مبارزه با کرونا حرف اول را می‌زنند، در اداره کشور خود وا مانده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول