اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

حجت‌الاسلام پژمانفر رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شد

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر، نماینده مردم مشهد به‌عنوان رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز انتخاب شد.

حجت‌الاسلام پژمانفر رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شد

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد به‌عنوان رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز انتخاب شد.

اولین جلسه فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس یازدهم پیش از ظهر امروز، یکشنبه ۱۵ تیرماه برگزار شد و دستور کار این جلسه انتخاب هیئت رئیسه فراکسیون بود که در نهایت حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر، نماینده مردم مشهد به عنوان رئیس این فراکسیون انتخاب شد.

همچنین حجت‌الاسلام حسین میرزایی نماینده مردم اصفهان به عنوان نایب رئیس اول، جلال رشیدی کوچی نماینده مردم مرودشت، ارسنجان، پاسارگاد به عنوان نایب رئیس دوم و محمدرضا احمدی نماینده مردم رشت به عنوان سخنگو انتخاب شدند.

به گزارش فارس حجت‌الاسلام نصر‌الله پژمانفر دور گذشته هم نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی بود و در دوره پیشین هم ریاست فراکسیون قرآن و عترت مجلس را بر عهده داشت.

پی‌گیری بودجه صندوق مشارکت توسعه فرهنگ قرآنی از جمله مهم‌ترین اقدامات فراکسیون قرآن و عترت مجلس در دوره گذشته بود، زیرا این بودجه هر سال در لایحه بودجه سال کشور با کاهش چشمگیر مواجه می‌شد و حتی پس از پی‌گیری نمایندگان و اصلاح لایحه، این بودجه از سوی دولت یا پرداخت نمی‌شد و یا بخش اندکی از آن پرداخت می‌شد.

پی‌گیری طرح ملی حفظ قرآن کریم هم یکی از مهم‌ترین موضوعات پیش‌روی این فراکسیون است. طرحی که سال ۱۳۹۰ پس از فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم کلید خورد و پس از حدود ۹ سال اقدام قابل توجهی در این زمینه صورت نگرفته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول