اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

شهدای خانطومان نگذاشتند کربلای دیگری اتفاق بیفتند

مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا گفت: شهدای مدافع حرم در راه دفاع از حریم اهل بیت (ع)، ایستادگی کردند، شهدای مدافع حرم بویژه شهدای کربلای خان طومان  نگذاشتند کربلای دیگری اتفاق بیفتد.

شهدای خانطومان نگذاشتند کربلای دیگری اتفاق بیفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا، در مراسم وداع با پیکر مطهر دو شهید مدافع حرم کربلای خان طومان  شهید مدافع حرم سعید کمالی و شهید مدافع حرم علی جمشیدی در لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا، با اشاره به اینکه شهدا مدال افتخار عند ربهم یرزقون را از خدای متعال دریافت کردند، گفت:‌ شهدا در نزد خدا عزیز هستند، چرا که باخدا معامله کردند.

وی با اشاره بر اینکه شهدا راه خود را شناختند و در این راه محکم مانده و جان خود را تقدیم کردند، افزود:‌ بسیاری راه شناس بودند، اما رهرو شناس نبودند، اما شهدا هم راه‌شناس بودند هم ره‌روشناس و نیز رهزن‌شناس!

تسخیری گفت: انسانی که راهی را انتخاب می‌کند و مسیر را می‌شناسد، عده‌ای می‌دانستند ولایت حق است، اما نتوانستند در راه ولایت استقامت کنند، شهدای مدافع حرم  دشمن را شناختند و فراتر از مرز‌های جغرافیایی  هجرت کردند تا عروج پیدا کنند.


مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم در راه دفاع از حریم اهل بیت (ع)، ایستادگی کردند، گفت: شهدای مدافع حرم بویژه شهدای کربلای خان طومان  نگذاشتند کربلای دیگری اتفاق بیفتد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم نگذاشتند پای حرامیان به حرم عمه سادات (س) برسد، شهدای مدافع حرم در مقابل راه زنان فکری و اعتقادی به ظاهر اسلامی ایستادگی و مقاومت کردند و پوزه آمریکایی‌ها و ایادی آن را به خاک مالیدند.

وی با تأکید بر اینکه ما مدیون شهدای مدافع حرم هستیم، ادامه داد:‌ تکریم شهدا وظیفه و تکلیف همه مسؤولان است، باید در محضر شهدا شرمنده باشیم، ده‌ها هزار شهید تقدیم اسلام شد، اما بعضی‌ها درلباس دین بر ولایت می‌تازند و این خجالت دارد.

حجت الاسلام تسخیری اضافه کرد:‌ مسؤولانی که نمی‌توانند در مقابل بعضی از زورگویی‌های اجانب بایستند خجالت باید بکشند که  شعار مذاکره و معامله بادشمن سر میدهند و هشت سال نظام را معطل خود کردند و آن وقت انگشت اتهام به سوی ولایت دراز می‌کنند در حالیکه  شهدای مدافع حرم در زیر چتر ولایت شعار هیهات من الذله سردادند.

مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا، ادامه داد:‌ یکی از شهدای امنیت در وصیت نامه‌اش نوشته بود، دوست دارم محاسنم خضاب به خونم شود و اینکه حقوقم را دریافت می‌کنید به کمیته امداد بدهید.

حجت الاسلام تسخیری با تصریح بر اینکه تفکر شهید و شهادت انقلاب و نظام اسلامی را بیمه کرده است، افزود: بی‌تدبیری‌ها و امثالهم به ملت فشار  می‌آورند در صورتی که ملت عاشق شهید وشهادت هستند، ملتی که اهل معامله با خدا هستند نه کدخدا!

مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه رجعت پیکر مطهر شهدا پیام دارد، یادآور شد:‌ نباید مسیرو راه شهدا  را فراموش کرد و باید پشتیبان ولایت فقیه  و پاسدار انقلاب بود.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول