اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

به‌جای انتشار ادعای کذب؛ پاسخگوی عملکرد شورای شهر شیراز باشید

سعید نظری، سخنگوی شورای شهر شیراز پس از گذشت چند روز از ادعای کذبی مبنی بر استفاده خبرگزاری‌های فارس و مهر از بودجه عمومی کشور و صدور تکذیبیه خبرگزاری فارس، اقدام به انتشار مجدد این ادعا کرده است.

به‌جای انتشار ادعای کذب؛ پاسخگوی عملکرد شورای شهر شیراز باشید

سرویس سیاسی خبرگزاری فارس/ شیراز | از روزی که روح‌الله نجابت نماینده شهرستان شیراز و زرقان درخواست رد اعتبارنامه تاج گردون را به سایر نمایندگان داد، فضای سیاسی استان فارس بیش‌ازپیش با غلامرضا تاج گردون گره‌خورده است.

شروع نجابت باعث شد تا تعدادی از استان فارسی‌ها و تعدادی از افراد مقیم استان فارس هم در اظهارنظرهای متفاوتی بحث تاج گردون را به چالش اول فضای سیاسی استان تبدیل کنند.

حمایت حسن نوروزی رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان فارس از غلامرضا تاج گردون ادامه قصه‌ای بود که به نظر می‌رسد سردرازی داشته باشد، بعد از گذشت مدتی، در فضای مجازی جوی ایجاد شد که فضا را به سمت مطالبه‌گری از نمایندگان جهت شفاف کردن نظرشان در این مبحث سوق داد و درنهایت محمدمهدی فروردین نماینده فیروزآباد و جلال رشیدی‌کوچی نماینده مرودشت در مجلس شورای اسلامی، دو تن از نمایندگان جوان استان فارس نظرشان مبنی بر مخالفت قطعی با اعتبارنامه تاج گردون را ابراز کردند.

خبرگزاری فارس ادعای تاج گردون را از اساس تکذیب کرد

اما این پایان ماجرا نبود و چندروز پیش غلامرضا تاج گردون در ادعایی کذب مدعی شد که خبرگزاری‌های فارس و مهر از بودجه عمومی کشور بودجه می‌گیرند و خود او این بودجه را محرمانه به آن‌ها اختصاص داده است.

اگرچه خود غلامرضا تاج گردون به‌نوعی مهم‌ترین انتقاد معترضان اعتبارنامه‌اش را تأیید کرد که او در بودجه به‌صورت خودسرانه دست برده است، اما به‌سرعت خبرگزاری فارس ادعای تاج گردون را از اساس تکذیب کرد.

حال پس از گذشت چند روز از این خبر و صدور تکذیبیه خبرگزاری فارس، سعید نظری عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز اقدام به انتشار مجدد این ادعا کرده است.

حال پس از گذشت چند روز از این خبر و صدور تکذیبیه خبرگزاری فارس، سعید نظری عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز اقدام به انتشار مجدد این ادعا کرده است.

حال سؤال اساسی اینجاست، سعید نظری چرا به جای خدمت به مردم باید در زمین تاج گردون بازی کند؟

چرا وی در کنار این مطالب حاشیه‌ای، پاسخگوی عملکرد شورای شهر شیراز در سه سال گذشته نیست؟

جناب سخنگوی شورای شهر شیراز، مردم شهر شیراز بیش از اینکه از یک فرد غیر مرتبط بخواهند نسبت به پرونده‌ای موضع حمایتی بگیرد، انتظار دارند نماینده‌های آنان در شورای شهر شیراز به مسائلی که به آنان ارتباط دارد، بپردازند.

تنها یک سال از عمر شورای شهر شیراز باقی است، اما هنوز عملکرد درخور مردم شیراز از شورای شهر شیراز مشاهده نشده است؛ پس تا فرصت تمام نشده به خدمت‌گزاری این مردم مشغول شوید.

زمان برای حاشیه‌ها همیشه هست ولی فرصت خدمت محدود است.

انتهای پیام/ م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول