اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تاکید امام جمعه شهرکرد بر تزریق سرمایه به شرکت‌های دانش‌بنیان

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در بازدید از مرکز رشد واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان گفت: سرمایه لازم برای انجام تحقیقات به این واحدها تزریق شود.

تاکید امام جمعه شهرکرد بر تزریق سرمایه به شرکت‌های دانش‌بنیان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز از 14 واحد فناور در مرکز رشد واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان بازدید کرد و در جریان آخرین دستاوردهای علمی و فناوری محصولات دانش‌بنیان جوانان و متخصصان استان قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در حاشیه این بازدید با بیان اینکه در سال جهش تولید حرکت تولیدی کشور باید سرعت بگیرد، گفت: موانع و مشکلات این واحدهای فناور از جمله تسهیلات مورد نیاز برای انجام تحقیقات باید رفع و سرمایه به محققان جوان تزریق شود.

وی جوانان را امید آینده کشور دانست و افزود: نباید عدم حمایت و ضعف عملکرد مسؤولان امید را در این جوانان کمرنگ کند و مانع‌تراشی‌ها آنان را از ادامه کار منصرف کند.

نکونام همچنین بر استفاده از ایده‌های خلاقانه و نوآورانه جوانان تاکید و عنوان کرد: اولویت را به تحقیقات و تولیدات دانش‌بنیان بدهیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: با وجود تاکیدی که سال‌هاست بر روی تولیدات داخلی می‌شود هنوز عده‌ای به تولیدات خارجی چشم دارند و محصولات داخلی جایگاهی که باید را پیدا نکرده‌اند.

انتهای پیام.68023/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول