اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

صدور حکم پرونده شهردار و رئیس سابق شورای شهر صدرا در یک هفته آینده

قاضی محمودی در دومین جلسه رسیدگی به پرونده شهردار، رئیس سابق شورای شهر، کارکنان و پیمانکاران وقت شهرداری صدرا با اعلام ختم دادرسی از صدور حکم طی مهلت قانونی یک هفته آینده خبر داد.

صدور حکم  پرونده شهردار و رئیس سابق شورای شهر صدرا در یک هفته آینده

به گزارش سرویس اجتماعی خبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، دومین جلسه رسیدگی به پرونده شهردار، رئیس سابق شورای شهر، کارکنان و پیمانکاران وقت شهرداری صدرا امروز با حضور متهمین، وکلای مدافع آنان و نماینده دادستان در شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری ۲ شیراز به ریاست قاضی محمدمهدی محمودی برگزار شد.

در این جلسه متهمین ردیف‌های پنجم تا پانزدهم پرونده و وکلای مدافع آنان ضمن ارائه دفاعیات خود به تشریح مراودات مالی خود با متهمین اول تا چهارم پرونده پرداختند.

در ادامه رسیدگی به این پرونده متهمین ردیف‌های پنجم تا یازدهم که به‌عنوان پیمانکار و اتهام رشا و پرداخت رشوه و همچنین تبانی و تدلیس در معاملات و مناقصات دولتی و ضرر و زیان به بیت‌المال در پرونده هستند، در جایگاه حاضر و از خود دفاع کردند و در ادامه وکلای این متهمان نیز ضمن ارائه لایحه، مستنداتی را در دفاع از موکلین خود به دادگاه ارائه دادند.

همچنین در این جلسه رسیدگی متهم ردیف دوازدهم با عنوان رایش و اتهام فراهم‌کننده موجبات ارتشاء و سه نفر دیگر از کارکنان وقت شهرداری به اتهام ارتشاء با حضور در جایگاه متهم مطالبی را در دفاع از خود به قاضی پرونده ارائه نمودند.

رئیس شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری و سرپرست محاکم کیفری ۲ شیراز در حاشیه این دادگاه بااشاره به اینکه کلیه موارد بیان‌شده در دادگاه و لوایح دفاعی به‌دقت مطالعه و مطابق موازین، رأی قانونی صادر خواهد شد گفت: با توجه به اینکه نظر هیئت هفت نفره کارشناسی و نظریه تکمیلی آنان اخذشده و به طرفین ابلاغ شده است هم‌اکنون پرونده آماده صدور حکم است که این امر ظرف مهلت قانونی انجام خواهد شد.

در ادامه رسیدگی به این پرونده ۱۹ جلدی که ۵ ساعت به طول انجامید، قاضی محمودی پس از استماع دفاعیات همه متهمین و وکلای آنان به اخذ آخرین دفاع از متهمان پرداخت و ضمن اعلام ختم دادرسی از صدور حکم طی مهلت قانونی یک هفته آینده خبر داد.

 

در ادامه رسیدگی به این پرونده ۱۹ جلدی که ۵ ساعت به طول انجامید، قاضی محمودی پس از استماع دفاعیات همه متهمین و وکلای آنان به اخذ آخرین دفاع از متهمان پرداخت و ضمن اعلام ختم دادرسی از صدور حکم طی مهلت قانونی یک هفته آینده خبر داد.

گفتنی است، پرونده موصوف به شهردار، رئیس سابق شورای شهر صدرا و جمعی از کارکنان و پیمانکاران وقت با اتهامات مختلف رشا، ارتشا، تدلیس در معاملات دولتی و تضییع حقوق بیت‌المال از سال ۹۸ مفتوح شده بود که امروز پس از برگزاری دومین جلسه دادرسی، رسیدگی به اتهامات آنان به پایان رسید.

انتهای پیام/ م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول