اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

افزایش کیفیت زندگی و معیشت شهروندان از وظایف شهرداری‌ها است

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین، فراهم کردن زندگی خوب و دارای کیفیت مطلوب برای شهروندان را از وظایف شهرداری‌ها دانست.

افزایش کیفیت زندگی و معیشت شهروندان از وظایف شهرداری‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مجتبی منتظری، سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین، گفت: نامگذاری ۱۴ تا بیستم تیرماه به‌عنوان هفته «شهرداری و دهیاری» اقدامی ارزنده و فرصتی مغتنم است تا ضمن قدردانی و تجلیل از فعالیت‌های خالصانه و شبانه‌روزی خادمان مردم در عرصه‌های مختلف شهرداری و مدیریت شهری، به ارزیابی عملکرد و فعالیت‌های این نهاد اجتماعی به‌منظور ارتقای سطح خدمت‌رسانی به مردم پرداخته شود.

منتظری افزود: تمامی خادمین مردم در شهرداری و دهیاری‌ها به‌صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند تا با برنامه‌ریزی مدون و رویکرد علمی بتوانند شهر و روستا را به محلی مناسب برای کار و زندگی شهروندان تبدیل نمایند و در این مسیر شهرداری‌ها با فراهم آوردن امکانات و خدمات زیربنایی، چشم‌اندازی زیبا و دل‌پذیر از محیط و منظر شهری را برای شهروندان فراهم آورده‌اند.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین یکی از مهم‌ترین اهداف مجموعه مدیریت شهری را افزایش کیفیت زندگی و معیشت شهروندان در قالب اقشار و گروه‌های مختلف مردمی برشمرد و تصریح کرد: یکی از اهداف مهم مدیریت شهری فراهم ساختن محیط مطلوب برای کار و زندگی شهروندان است. به‌طوری‌که مدیریت شهری ضمن کنترل و نظارت‌ بر ساختار کالبدی، اقتصادی و اجتماعی و زیست‌محیطی شهرها، با اتخاذ خط‌مشی‌‌های بلندمدت راهبردی موجب توسعه پایدار شهرها می‌شود.

منتظری با تأکید بر اینکه برنامه محوری از اولویت‌های مجموعه مدیریت شهری است، بیان کرد: در راستای دستیابی به چشم‌انداز شهر قزوین به‌عنوان شهری برنامه‌پذیر با مدیریت شهری علمی و پاسخگو و شهروندانی مسئولیت‌پذیر تا افق 1400، شاخص‌ها و اقدامات قابل‌توجهی در راستای تحقق اهداف توسعه پایدار در برنامه معاونت‌ها، مناطق، سازمان‌ها و ادارات تحت‌پوشش شهرداری قزوین دیده‌شده است.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها با ارائه خدمات مطلوب به شهروندان به‌ویژه اقشار ضعیف و محلات کمتر برخوردار شهری در تلاش برای برقراری عدالت و پیشرفت شهر هستند و در این راه، همکاری و همگرایی شهروندان نقش مهمی در تحقق و موفقیت برنامه‌های شهرداری خواهد داشت.

وی در پایان ضمن تبریک هفته شهرداری و دهیاری از تلاش‌های بی‌دریغ همه فعالان این عرصه در شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، شورا‌های اسلامی شهر و روستا تقدیر و تشکر کرد.

 

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول