اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

هفتمین جشنواره ملی عکس «خانه دوست» برگزیدگان خود را شناخت

هفتمین دوره از جشنواره ملی عکس خانه دوست که از شهریور ماه ۹۸ آغاز به کار کرده بود، امشب با اعلام اسامی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

هفتمین جشنواره ملی عکس «خانه دوست» برگزیدگان خود را شناخت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جواد براتی امشب در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره ملی عکس خانه دوست که به صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: دبیرخانه هفتمین جشنواره ملی عکس خانه دوست از شهریورماه ۹۸ آغاز به کار کرد و چهار ورکشاپ در مشهد، گرگان و تبریز برگزار شد علاوه بر این در دهه پایانی صفر ۵۰ هنرمند عکاس در مشهد حضور داشتند که به عکاسی از زائرین پیاده رضوی پرداختند.

دبیر اجرایی هفتمین جشنواره ملی عکس خانه دوست با بیان اینکه زحمات برگزاری ۶ دوره گذشته این جشنواره بر دوش داوران، دبیران و همکاری مشترک در این جشنواره بوده است، گفت: دبیری هفتمین دوره جشنواره بر عهده محمدعلی چمی‌گو بود و محمد ستاری، سیدعباس میرهاشمی، مسعود زنده‌روح کرمانی، مجید ناگهی، سیدعلی حسینیان‌نسب داوری این دوره از جشنواره را برعهده داشتند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای جشنواره تاکنون قریب ۶۰هزار فریم عکس به دبیرخانه رسیده‌است.

براتی متذکر شد: از مجموع عکس‌هایی که به دست ما رسید ۸۶ اثر از ۴۷ هنرمند در این نمایشگاه قرار گرفته که تا ۱۹ تیرماه در دو نوبت صبح و عصر در نگارخانه رضوان در معرض نمایش علاقه‌مندان قرار دارد.

دبیر اجرایی هفتمین جشنواره ملی عکس خانه‌دوست با بیان اینکه این دوره از جشنواره در پنج بخش انجام شده، گفت: زیارت و آیین‌های زیارتی، وقف و نذر رضوی، زیارت نوروزی، زیر سایه خورشید و زائرین پیاده رضوی پنج بخش مختلف این جشنواره را تشکیل داد.

وی با بیان اینکه بخش زیارت و آیین‌های زیارتی بیشترین میزان استقبال و ورودی عکس به دبیرخانه را داشت، خاطر نشان کرد: رتبه سوم این بخش به جواد رضایی، رتبه دوم به فائزه کابلی و رتبه اول به محمد هادی خسروی اختصاص یافت که هر کدام به ترتیب رتبه ۳۰، ۲۰ و ۱۰ میلیون وجه نقد به همراه لوح تقدیر دریافت می‌کنند.

براتی با اعلام اینکه در بخش وقف و نذر رضوی هیچ اثر شایستگی ورود به نمایشگاه و دریافت جایزه را نداشت، گفت: در بخش زیر سایه خورشید دو اثر از هنرمندان احمد تاجی و علی ابک شایسته تقدیر شد که به هر کدام ۱۰ میلیون ریال وجه نقد به همراه لوح تقدیر اهدا می‌شود.

دبیر اجرایی هفتمین جشنواره ملی عکس خانه دوست در خصوص اعلام نفرات برتر بخش زیارت نوروزی گفت: علیرضا معصومی به عنوان رتبه اول، محمدرضا بهبهان رتبه دوم و امیرحسین کمالی رتبه سوم این بخش انتخاب شدند که هر کدام به ترتیب ۵۰، ۳۰ و ۲۰ میلیون ریال وجه نقد به همراه لوح تقدیر دریافت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در بخش عکاسی زائرین پیاده محمد حسن صلواتی به عنوان رتبه سوم و حمید عابدی به عنوان رتبه دوم و نگین محمدی‌فرد به عنوان رتبه برتر به ترتیب ۱۰، ۲۰ و ۳۰ میلیون ریال وجه نقد به همراه لوح تقدیر دریافت کردند.

براتی یادآور شد: در بخش عکس‌های موبایلی نیز آثار جابر غلامی از اراک، امین بذرافشان از شیراز، حسین حسین‌زاده از مشهد، علیرضا رجایی شوشتری از مشهد، کیوان جعفری از ساری، مهدی قرآنی از اصفهان، حدیث فقیری مشهد، امیرمهدی نجف‌رود و سلیمان گلی از تربت حیدریه پذیرفته شد که به هر کدام یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال وجه نقد اهدا می‌شود.

دبیر اجرایی هفتمین جشنواره ملی عکس خانه دوست گفت: از سوی دبیرخانه این جشنواره با برگزیدگان تماس گرفته می‌شود و وجه نقد هدیه این هنرمندان به شماره حساب دریافتی آنها ارسال می‌شود‌.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول