اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری برای 1400 در کمیسیون شوراهای مجلس

سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا از جمله موارد مطرح شده در نشست امروز کمیسیون بود که امیدواریم با تلاش نمایندگان تا انتخابات 1400 این مهم اصلاح شود.

اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری برای 1400 در کمیسیون شوراهای مجلس

علی حدادی سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی فارس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: در جلسه امروز اولویت‌های برنامه‌های کمیسیون در سال اول دوره یازدهم مجلس با حضور کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس گزارش عملکردی از کمیسیون مذکور در دوره دهم و همچنین آسیب شناسی از عمکرد گذشته برای نمایندگان ارائه کردند.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان نیز موضوعات و دغدغه هایی نسبت به برنامه آتی کمیسیون داشتند که مورد بحث و بررسی قرار گرفت، ادامه داد: اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا از جمله این مسائل بود که امیدواریم با تلاش نمایندگان تا انتخابات 1400 این مهم اصلاح شود.

سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید یادآور شد کمیسیون در روز سه شنبه طی دو نوبت جلسه خواهد داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول