اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

افاضلی: در مورد بازی با استقلال تابع قانون هستیم/جم درمنطقه زرد است نه قرمز+فیلم

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: استقلال ادله خودش را دارد، هرچه قانون بگوید همان می‌شود.

افاضلی: در مورد بازی با استقلال تابع قانون هستیم/جم درمنطقه زرد است نه قرمز+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هومن افاضلی بعد از حاضر نشدن استقلال مقابل پارس جنوبی جم در هفته بیست و سوم لیگ برتر اظهار داشت: همه انتظار این مساله را داشتند. آنها به دلیلی که همه می‌دانید در بازی حاضر نشدند و ما هم به عنوان تیمی که می‌خواستیم بازی کنیم باید این روال را طی می‌کردیم. استقلال هم ادله خودش را دارد و مسایل مطرح می‌شود و هرچه قانون بگوید همان می‌شود.

وی در مورد اینکه چرا استقلال در جم حاضر نشد گفت: در این مورد زیاد صحبت شده ولی می‌خواهم به یک مورد اشاره کنم که گفته شد شهر جم در منطقه قرمز است و استقلال را به این شهر راه ندادند که باید بگویم شهر جم در منطقه زرد است نه قرمز و با تدابیری که مسئولان شورای تامین در نظرگرفته‌اند این شهر و خیلی از مناطق دیگر زرد است نه قرمز و به همین دلیل هم گفته شد استقلال به شهر جم نیاید تا دو تیم در یک شهر نباشند. زیرا جمعیت این شهر محدود است و با حضور استقلال باعث تجمع هواداران می‌شد.

افاضلی عنوان کرد: استقلال تیم محبوبی است و این تجمع هواداران باعث می‌شد که شرایط برای انتشار ویروس کرونا مهیا‌ شود اما همین تدابیر درست است که شهر جم را در منطقه زرد قرار داده است.

سرمربی پارس جنوبی تصریح کرد: مکان آبرومندی برای استقلال در نظر گرفته‌ بودیم. همان محلی که پرسپولیس در این شهر مستقر شد و جشن قهرمانی‌اش را هم در آنجا گرفت. 

*این فیلم را ببینید.

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول