اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

برپایی جشنواره «فقط به عشق علی(ع)» در دماوند

امام شهرستان دماوند گفت: جشنواره «فقط به عشق علی(ع)» به مناسبت دهه ولایت با هدف نشر فرهنگ و پیام غدیر به نسل جدید در شهرستان دماوند برگزار خواهد شد.

برپایی جشنواره «فقط به عشق علی(ع)» در دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند ، عصر امروز حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه دماوند در اولین نشست برگزاری جشن دهه ولایت اظهار کرد: برنامه‌های متعددی را در دهه ولایت مدنظر قرار دارد که از جمله ایده‌پردازی در خصوص بزرگداشت عید سعید غدیر است.

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره «فقط به عشق علی(ع)»، مسابقاتی از قبیل کتابخوانی، نقاشی، رنگ‌آمیزی، جشن در منازل، هدیه به القاب و اسامی حضرت علی(ع)، هدیه به متولدان روز غدیر از جمله برنامه‌های مد نظر در این ایام است.

امام جمعه دماوند بیان کرد: همچنین برگزاری مسابقات مداحی، شعر خوانی، اجرای طرح علمداران، نصب پرچم بر سر درب منازل و مغازه‌ها و تبلیغات و فضاسازی محیطی از دیگر برنامه‌هایی است که به منظور اجرا در این ایام مد نظر قرار دارد.

حجت الاسلام فتاح دماوندی ادامه داد: همچنین اجرای طرح «نذر نان صلواتی» را با حمایت اتاق اصناف و اتحادیه نانوایان‌خواهیم داشت و آزادسازی زندانیان، تهیه جهیزیه و برگزاری کاروان شادی به صورت موتوری و خودرویی از دیگر برنامه‌هایی است که انجام‌ خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در صورت تداوم وضعیت کرونایی هیچگونه تجمعی در روز عیدغدیر نخواهیم داشت و  تمام مراسم‌ها و برنامه‌ها به صورت مجازی و غیرحضوری برگزار خواهد شد و ادارات و اقشار مختلف به کمک ما خواهند آمد تا بتوانیم محتوا و پیام غدیر را به سمع و نظر نسل جدید برسانیم.

انتهای پیام/۶۷۰۶۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول