اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

از اصلاح قانون وکالت به نفع طبقه محروم صددرصد حمایت می‌کنم/ مجلس خانه امید مستضعفان است

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: از اصلاح قانون وکالت به نفع طبقه محروم جامعه صددرصد حمایت می‌کنم و همانطوری که امام راحل فرمودند مجلس خانه امید مستضعفان است.

از اصلاح قانون وکالت به نفع طبقه محروم صددرصد حمایت می‌کنم/ مجلس خانه امید مستضعفان است

رمضانعلی سنگدوینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان پیرامون اصلاح قانون وکالت اظهار کرد: انحصار در هر بخشی وجود داشته باشد عامل فساد خواهد بود، اگر مبنای کارشناسی تعریف شود تا شفافیت و نظارت بر عملکرد وکلا تبلور پیدا کند قطعا خروجی خوبی حاصل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه حق‌الوکاله‌های نجومی در شأن جایگاه وکیل نیست، تصریح کرد: اخذ حق الوکاله باید به گونه‌ای باشد که به مردم فشار وارد نکند، در شرایطی که مردم از لحاظ وضعیت اقتصادی رنج می‌برند نباید برای پیگیری احقاق حق خود هزینه‌های سرسام‌آوری پرداخت کنند.

*برای مبارزه با فساد نیاز به وکلای کاردان و متعهد داریم/ انحصار در مجوز وکالت شکسته شود

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تعهد شرط انجام وکالت است، افزود: وکلای متعهد گاهی از دریافت حق الوکاله خود به ازای پیگیری پرونده‌هایی که مردم توان پرداخت مالی ندارند گذشت می‌کنند؛ اما در مجموع باید ساز و کاری تعیین شود که زمینه رانت و فساد به وجود نیاید.

سنگدوینی با اشاره به اینکه برای مبارزه با فساد نیاز به وکلای کاردان و متعهد داریم، ابراز کرد: لازم است شرایط برای حضور افراد واجد شرایط فراهم و انحصاری شدن مجوز وکالت شکسته شود، اگر طرحی مبنی بر افزایش تعداد وکیل برای جلوگیری از اطاله دادرسی و تسریع در پیگیری پرونده‌ها وارد مجلس شود قطعا از آن حمایت می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه انحصار صددرصد عامل فساد است، گفت: از اصلاح قانون وکالت به نفع طبقه محروم جامعه صددرصد حمایت می‌کنم و همانطوری که امام راحل فرمودند مجلس خانه امید مستضعفان است.   

*پاسخگویی به مشکلات مردم در کوتاهترین زمان ممکن انجام شود

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: باید تعداد ورودی پرونده به قوه قضائیه مطابق با تعداد وکیل باشد تا پاسخگویی به مشکلات مردم در کوتاهترین زمان ممکن انجام شود، نه اینکه مجوز وکالت در انحصار تعدادی افراد محدود باشد.

سنگدوینی با اشاره به اینکه در راس قوه قضائیه فردی عادل و توانمند قرار دارد، گفت: آیت الله رئیسی با تمام قدرت و قوت برای برخورد با مفاسد اقتصادی وارد میدان شدند که این روند امید را در دل مردم شکوفا کرده است.

وی با بیان اینکه برای خدمت به مردم آماده جهاد و شهادت هستم، افزود: همه نمایندگان استان گلستان تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا مشکلات مردم برطرف شود و در این مسیر ذره‌ای کوتاهی نخواهیم کرد.

انتهای پیام/83001/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول