اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

صادقی: شاگردانم با تمام وجود بازی کردند/از قلعه نویی عذرخواهی می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: امروز شاگردانم با تمام وجود بازی کردند و به آنها خداقوت می‌گویم.

صادقی: شاگردانم با تمام وجود بازی کردند/از قلعه نویی عذرخواهی می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس، ابراهیم  صادقی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل سپاهان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: با توجه به تیمی که داشتیم و حریفی که مقابلش قرار گرفته بودیم، خوب بازی کردیم. به دنبال ایجاد خط دفاعی مستحکم مقابل بازیکنان حریف بودیم تا از ضدحملات استفاده کنیم که تا حدود زیادی هم موفق بودیم.

وی ادامه داد: به تیم حریف فرصت‌های چندانی ندادیم. در چند صحنه آنها صاحب موقعیت شدند که با واکنش خوب دروازه‌بان ما روبرو شدند. امروز شاگردانم با تمام وجود بازی کردند و به آنها خداقوت می‌گویم.

وی ادامه داد: خدا را شکر که توانستیم یک امتیاز بگیریم. بازی مقابل تیم پر مهره سپاهان سخت است. برنامه ما این بود که خوب دفاع کرده و روی ضدحمله و ضربات ایستگاهی به گل برسیم. در بخش دفاعی خیلی خوب بودیم. ما جوان‌ترین تیم تاریخ لیگ برتر هستیم و مقابل تیم بزرگ سپاهان خوب بودیم. 

سرمربی تیم فوتبال سایپا درمورد ابتلای بازیکنان استقلال به کرونا و بازی این تیم در هفته گذشته مقابل سایپا، خاطرنشان کرد: در دو روز گذشته بحث کرونا و درگیری بازیکنان برخی از تیم‌ها به این ویروس کارمان را سخت کرد. ما 4 مرحله تست دادیم و جواب تست مرحله پنجم ما نیامده است. این اتفاقات بازیکنان و خانواده آنها را نگران کرده است. امیدوارم مسئولان تصمیم درستی بگیرند، چون زندگی همه آنها تحت تاثیر قرار می‌گیرد. در 2 روز گذشته همه بازیکنان استرس داشتند. امیدوارم کسی دچار کرونا نشود. ما یک مرحله دیگر هم تست داده‌ایم و منتظر جواب آن هستیم.

صادقی درمور عملکرد تیم داوری این مسابقه، گفت: داوری مشکلی نداشت، اما اعتراض‌هایی وجود داشت که چون ورزشگاه خالی بود صدا‌ها می‌پیچید. فکر می‌کنم تا حدودی هم این اعتراض‌ها طبیعی بود. به نظر من در صحنه اخراج بازیکن جوان ما داور کمی عجله کرد، اما در کل مشکلی نبود. باید از قلعه‌نویی عذرخواهی کنم که گاهی صدایم بالا رفت و به داور اعتراض کردم. قلعه‌نویی بزرگتر از من است و مربی‌ام بوده و من را به تیم ملی هم دعوت کرد. اگر باعث ناراحتی قلعه‌نویی شدم از وی عذرخواهی می‌کنم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول