اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

واحدهای تولیدی با نگاه تحول محور در راستای تحقق شعار سال قدم بردارند

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: شرکت‌ها و واحدهای تولیدی می‌بایست قبل از حضور دستگاه قضا به مشکلات، راهکار های تخصصی خود را ارائه بدهند و با نگاه تحول محور در راستای تحقق شعار سال قدم بردارند ضمن اینکه دستگاه قضا هم در راستای قانون در کنار خوهند بود.

واحدهای تولیدی با نگاه تحول محور در راستای تحقق شعار سال قدم بردارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی شب گذشته در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان که در اتاق بازرگانی ساوه برگزار شد، اظهار کرد: سوء تدبیرها و تحریم‌ها در کنار ویروس کرونا دست به دست هم داده‌اند و باعث ایجاد مشکلات اقتصادی اخیر شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در یک جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمن هستیم، افزود: کارگران، صنعتگران و سرمایه گذاران اقتصادی سربازان این جنگ هستند که با تمام توان در راه اعتلای نظام و کشور در حال تلاش‌اند.

 مقام ارشد قضائی استان با تاکید بر اینکه در حال حاضر کار صنعتگران نوعی عبادت محسوب می‌شود تصریح کرد: در شهر ساوه چندین هزار نفر با راهبرد و هدایت صنعتگران زندگی آرامی دارند لذا کار این افراد مقدس است و دستگاه قضائی نیز در راستای قانون همراه و همپای آنان خواهد بود.

 موسوی اشاره‌ای به برخی قوانین دست و پاگیر و طولانی بودن بروکراسی اداری کرد و افزود: هر بانک و دستگاه و مسئولی بخواهد فشاری به تولید وارد کند یا سد راه آنها شود با آنها برخورد خواهد شد.

وی افزود: مشکلات عمده تولید کنندگان ساوه با اکثر مشکلات استان یکی است که از آنها می‌توان به بحت نقدینگی، مشکلات در واردات و صادرات، مطالبات در حوزه تامین‌ اجتماعی و امور مالیاتی اشاره کرد که تلاش می‌شود مواردی که در درون استان قابل حل شدن است مرتفع گردد. 

رئیس کل دادگستری استان با تاکید بر لزوم اولویت بندی مشکلات واحدهای تولیدی و کارخانجات افزود: شرکت‌ها و واحدهای تولیدی می‌بایست قبل از حضور دستگاه قضا به مشکلات، راهکار های تخصصی خود را ارائه بدهند و با نگاه تحول محور در جهت تحقق شعار سال قدم بردارند ضمن اینکه دستگاه قضا هم در راستای قانون در کنار خوهند بود.

وی اشاره‌ای به مصوبات امروز جلسه‌ ستاد اقتصاد مقاومتی داشت و گفت: دادستان های حوزه قضایی استان مکلف شدند در جهت پیگیری مشکلات جهش تولید ورود پیدا کرده و منتظر شکایت و مطالبه از ناحیه تولید کننده و صنعتگر نباشند، دادخواست محور نباشند و مشکلات تولیدکنندگان با ادارات و نهادها به ویژه بانک‌ها را حل و فصل کنند.

موسوی هدف از این اقدام را ادامه کار تولید و اشتغال در واحدهای صنعتی و تولیدی در جهت تحقق شعار جهش تولید عنوان کرد و گفت: یکی دیگر از مصوبات توسعه کارگروه تخصصی با بهره مندی از نظرات کارشناسی در شهرستان بود که بتوان به بهره مندی از نظرات کارشناسانه در حوزه‌های مختلف به جهش تولید رونق بخشید.

وی با تاکید بر لزوم اولویت بندی مشکلات واحدهای تولیدی و کارخانجات بیان کرد: شرکت‌ها و واحدهای تولیدی می‌بایست قبل از حضور دستگاه قضا به مشکلات، راهکارهای تخصصی خود را ارائه بدهند و با نگاه تحول محور در جهت تحقق شعار سال قدم بردارند ضمن اینکه دستگاه قضا هم در راستای قانون در کنار خوهند بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول